۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۸۷۱۱۰
از سوی دانشگاه معارف صورت گرفت؛

اعلام فراخوان نام نویسی کارشناسی ارشد

دانشگاه معارف اسلامی برای نیم ‌سال اول سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ ترم مهر ۹۸ از طریق آزمون اختصاصی کارشناسی‌ارشد از میان خواهران و برادران طلبه دانشجو می پذیرد.
دانشگاه معارف اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای نیم ‌سال اول سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ ترم مهر ۹۸ از طریق آزمون اختصاصی کارشناسی‌ ارشد از میان خواهران و برادران طلبه دانشجو می پذیرد.

براساس این گزارش، دانشگاه معارف اسلامی در رشته های مدرسی مبانی نظری اسلام، رشته مدرسی معارف قرآن و حدیث، رشته مدرسی اخلاق اسلامی، رشته مدرسی انقلاب اسلامی و رشته مدرسی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی از میان خواهران و برادران طلبه و در رشته های توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مشاوره، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مدیریت فرهنگی توسعه و رشته تبلیغ فرهنگ دینی گرایش تبلیغ دین از میان برادران طلبه دانشجو می پذیرد.

شرایط متقاضیان

التزام عملی به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذی‌ صلاح، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر مراجع ذی ‌صلاح همچون اداره نظام وظیفه، حداکثر سن ۳۳ سال، توانایی جسمی و روحی لازم جهت تحصیل در دانشگاه متناسب با رشته انتخابی، عدم استخدام در هیچ یک از ارگان ها و یا سازمان ‌های دولتی و دارا بودن شرایط عمومی مدرسی معارف اسلامی با تأیید معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از جمله شرایط عمومی نام نویسی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی است.

از شرایط اختصاصی برادران برای نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف می توان به قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی، داشتن مدرک سطح دو حوزوی و اتمام پایه ده کتبی و شرایط اختصاصی خواهران به داشتن مدرک سطح دو حوزوی اشاره کرد.

مدارک لازم برای ثبت نام

واریز مبلغ 500 هزار ریال، از طریق درگاه اینترنتی ثبت نام، عکس جدید اسکن شده سه در چهار، اسکن مدارک ایثارگری مربوط به افراد دارای سهمیه، تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و دریافت کد رهگیری از جمله مدارک لازم برای نام نویسی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی است.

طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی از امروز تا دهم دی ماه به سامانه اینترنتی دانشگاه معارف اسلامی به نشانی www.maaref.ac.ir قسمت سامانه پذیرش مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ توزیع و آزمون جمعه ۳۰ فروردین در شهر قم برگزار می شود./1324/ت303/ب1

ارسال نظرات