۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۳۱۳
حجت الاسلام محبی مطرح کرد؛

ضرورت عبرت گرفتن از سرنوشت گذشتگان

ضرورت عبرت گرفتن از سرنوشت گذشتگان
امام جمعه فیروزان گفت: پیشنهاد به افراد غرب گرا خواندن و مطالعه تاریخ است تا از وقایعی که اتفاق افتاده درس بگیرند.

حجت الاسلام موسی محبی امام جمعه فیروزان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، برقراری ارتباط با آمریکا را غیر ممکن خواند و گفت: از آن جایی که آمریکا با تفکر خود برتر بینی و استکبار مشغول حرف زدن است سازش با چنین تفکری برای ملت آزاده ایران محال است.

وی افزود: ملت ایران برای تحقق شعار استقلال و آزادی و آرمان های اسلامی با ملتی مذاکره خواهد کرد که خوی استکباری و تکبر نداشته باشد.

حجت الاسلام محبی با بیان این که افراد غرب زده به دنبال زیبا نشان دادن این ارتباط هستند اظهار داشت: پیشنهاد بنده به این افراد خواندن و مطالعه تاریخ است تا از وقایعی که اتفاق افتاده است درس بگیرند.

وی تصریح کرد: آمریکا قبل از انقلاب چیزی جز چپاول برای ما نداشته است و پس از انقلاب نیز امریکا و یارانش هر بلایی که بر سر ملت ایران توانستند انجام دادند از این رو اگر از تاریخ عبرت نگیریم باید دوباره همه مشکلاتی که در گذشته به وجود آمده است را تجربه کنیم.

امام جمعه فیروزان یادآور شد: کسانی که به دنبال ایجاد این ارتباط هستند یا جاهل اند یا باید فکر دیگری برای آن ها کرد چرا که روش آمریکا در این 40 سال سرتاسر دشمنی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بد عهدی آمریکا به همه دنیا اثبات شده است و ضمنا حضور آمریکا در کجا مسبب خیر و برکت بوده است که این افراد رفع همه مشکلات را در گرو سازش با آن ها می دانند.

حجت الاسلام محبی تاکید کرد: غرب زدگان به جای حفظ منافع نطام مقدس اسلامی به دنبال اجرای منافع آمریکا هستند تا با این کار انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف سازند.

استاد حوزه همدان ادامه داد: باید بررسی شود شاید این افراد دو تابعیتی هستند و این کارشان در راستای تعهد به کشور دوم است./979/ت310/ب1

ارسال نظرات