۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۰۰۱۶۵

افتتاح نمایشگاه هوا فضای سپاه در یادمان بیت المقدس اهواز

افتتاح نمایشگاه هوا فضای سپاه در یادمان بیت المقدس اهواز
مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه در یادمان بیت المقدس اهواز با حضور زائران کاروان‌های راهیان نور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه امروز در یادمان بیت المقدس اهواز با حضور زائران کاروان‌های راهیان نور و همچنین مقامات لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد.

حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه، در این مراسم گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی بیان داشت که رژیم صهیونستی در حد و اندازه‌ای نیست که توانایی تهدید ایران را داشته باشد و اگر خطایی از او سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم نمود.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی و عمل به الگوی استکبار ستیزی است، خاطرنشان کرد: راه اندازی نمایشگاه دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه در یادمان بیت المقدس اهواز به منظور نشان دادن اقتدار نظامی، موشکی و پهپادی سپاه است که توسط فرزندان این کشور تولید شده و در معرض دید قرار می‌گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمن باید بداند ملت ایران بدون وابستگی به آنان، به یک قدرت برتر نظامی تبدیل شده است، افزود: ملت ایران می‌تواند از مرز‌های بین الملی خود حراست نماید، امکاناتی که امسال نیروی هوافضای سپاه در یادمان بیت المقدس اهواز دایر نموده، می‌تواند زائران راهیان نور را با توانمندی دفاعی کشورمان آشناتر و این پیام را به آن‌ها داشته باشد که همانگونه که شهدا تا آخرین قطره خوشان از این کشور حراست نمودند، سپاه با تجهیز توانمندی دفاعی خود، باعث امنیت پایدار در کشور شده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه خوزستان، دوران دفاع مقدس را برای مردم ایران تداعی می‌کند، افزود: اگر ایستادگی شهدا نبود، نمی‌توانستیم رژیم بعث عراق را شکست دهیم و در حال حاضر وقتی که به استان خوزستان وارد می‌شویم، یاد آن دوران فداکاری و ایثارگری‌ها برایمان تداعی می‌شود.

از سوی دیگر سردار فریدون محمدی سقایی، معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سه سالی می‌شود توفیق کسب کردیم تا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و قدمگاه شهدا در استان خوزستان، نمایشگاه دستاورد‌های نظامی را راه اندازی نماییم، عنوان داشت: نخستین سال، این نمایشگاه در اروندکنار برگزار و با استقبال شدیدی از سوی زائران راهیان نور مواجه شد، از سال گذشته تصمیم گرفتیم که این نمایشگاه را در ایام منتهی به نوروز در یادمان بیت المقدس اهواز برپا کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: یادمان بیت المقدس یکی از یادمان‌های خاطره انگیز در دوران دفاع مقدس است و یقینا اگر ایستادگی رزمندگان و شهدا نبود، خاک این مناطق در اختیار دشمن باقی می‌ماند، اما دیدیم که شهدا تا آخرین قطره خون خود از کشورشان دفاع و دشمن را به بیرون کردند.

سردار سقایی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های نظامی و موشکی سپاه دایر در یادمان بیت المقدس اهواز نشان دهنده بخش کوچکی از اقتدار نظامی ایران است، افزود: تمام این تجهیزات نظامی ساخت داخل کشور و توسط فرزندان انقلاب اسلامی تولید شده و امروزه دشمنان انقلاب اسلامی از وجود اقتدار نظامی در ایران، وحشت زده هستند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در یادمان بیت المقدس اهواز دایر شده و مورد بازدید زائران راهیان نور قرار می‌گیرد و سال گذشته، ۳ هزار زائر به صورت روزانه از این نمایشگاه بازدید و با بخشی از قدرت نظامی ایران، آشناتر شدند./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات