۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۱۴۸۹۱

لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» در هیأت دولت

لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» در هیأت دولت
کمیسیون لوایح هیأت دولت بررسی لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» را به پایان رساند تا این لایحه در دستور کار جلسه هیأت وزیران قرار گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، کمیسیون لوایح هیات دولت در جلسه خود به ریاست سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری، بررسی لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» را به پایان رساند تا این لایحه در دستور کار جلسه هیئت وزیران قرار گیرد.

در بیست و چهارمین و آخرین جلسه رسیدگی به لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد»، مواد باقیمانده از این لایحه بررسی و تصویب شد تا با به پایان رسیدن روند رسیدگی آن در کمیسیون لوایح، در جلسه هیئت وزیران مورد تصمیم‌گیری قرار بگیرد.

گفتنی است، جلسه اصلی کمیسیون لوایح روز شنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۸ به ریاست علیرضا آوایی، وزیر دادگستری و با حضور جشمید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رییس جمهور، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و دیگر نمایندگان وزارت‌خانه های دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور و اطلاعات، سازمان های تعزیرات حکومتی، برنامه و بودجه کشور و بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی رییس جمهور و بانک مرکزی به میزبانی دفتر هیات دولت تشکیل شد./841/د

حسین ثالث موید
ارسال نظرات