۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۸۷۶۷
حجت الاسلام زهادت:

توجه به نعمت های الهی از مؤلفه های اخلاقی و دانشی است

توجه به نعمت های الهی از مؤلفه های اخلاقی و دانشی است
رییس مجتمع آموزش عالی حکمت و مطالعات ادیان تأکید کرد که پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت های طاغوتی از مصادیق بارز ایام الله به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام زهادت رییس مجتمع آموزش عالی حکمت و مطالعات ادیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه همایش ملی نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران دراین جلسه، ایام الله دهه فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وی بر ضرورت توجه مردم جامعه نسبت به ایام الله و برکات انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: توجه و تنبه نسبت به نعمات و برکات الهی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

حجت الاسلام زهادت توجه به نعمات و برکات الهی را از مؤلفه های دانشی و اخلاقی برشمرد و عنوان کرد: امروز همه ما باید نسبت به تبیین ایام الله و برکات انقلاب اسلامی احساس وظیفه داشته باشیم.

رییس مجتمع آموزش عالی حکمت و مطالعات ادیان خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت های طاغوتی از مصادیق بارز ایام الله به شمار می رود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری همایش های علمی همچون همایش ملی نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم این نشست و همایش ‌ها، رضایت الهی را کسب و در راستای تکامل عبودیت انسان تأثیرگذار باشد.

گفتنی است، همايش ملی «نقش حکمت اسلامي در انقلاب اسلامي» در راستای تبيين امتدادات اجتماعی حکمت اسلامی و در اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب بر ورود نهادهای حِکمی-فلسفی به ترسيم رويکردهای عملی و اجتماعی و تبيين نقش محوری نظريّات فلسفي در شکل گيری بنيادی ترين رويدادهای اجتماعی شکل گرفته است./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات