۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۴۲۹۲۲
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

راه اندازی رشته های تخصصی حرکتی مؤثر برای پاسخ گویی به شبهات است

راه اندازی رشته های تخصصی حرکتی مؤثر برای پاسخ گویی به شبهات است
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: حوزه در پاسخگویی به شبهات نقش مؤثری داشته و حرکت به سمت تخصصی شدن مراکز حوزوی اقدامی مؤثر در این زمینه بوده است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه توطئه های دشمن در طول انقلاب همواره با طح دسیسه های مختلف ادامه داشته است، بیان داشت: رسالت مهم حوزه مقابله با این دسیسه ها و جلوگیری از انحرافات است.

وی اظهار داشت: حوزه علمیه رسالت خطیری در هدایت دینی جامعه بر دوش دارد و همواره از ظرفیت عظیم حوزه در مقابله با این انحرافات و بصیرت بخشی جامعه استفاده می کند.

مدیر حوزه علمیه صادقیه خرم آباد پاسخگویی به سؤالات و شبهات را وظیفه اصلی حوزه و روحانیت خواند و افزود: در این راستا طلابی توانا و کارآمد و متخصص پرورش می دهد.

وی خروجی اصلی حوزه علمیه را تبلیغ خواند و گفت: تخصصی شدن حوزه های علمیه در رشته های مختلف و راه اندازی مراکزی برای پاسخگویی به شبهات و سؤالات در فضای مجازی و تلفنی جهش خوبی برای پاسخگویی و ارائه مشاوره قوی به آحاد جامعه بوده است.

حجت الاسلام شمسی فر تأکید کرد: برای تقویت فعالیت های پاسخگویی به شبهات نیاز هست که برنامه های بیشتری صورت گیرد در استان به سمت مراکز تخصصی برویم که تاکنون به حد مطلوب نرسیده ایم.

مدیر حوزه علمیه صادقیه خرم آباد افزود: باید بیشتر تلاش کنیم مدارس حوزه به سمتی بروند که نیاز جوانان و جامعه را به موقع تشخیص و پاسخ دهند./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
احسنت
0
0