۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۶۱۶۰۴
معاون آموزش حوزه علمیه اردبیل:

زیرساخت ها برای امتحانات مجازی در شهرستان ها فراهم شود

زیرساخت ها برای امتحانات مجازی در شهرستان ها فراهم شود
حجت الاسلام رحیمی گفت: زیر ساخت های لازم برای امتحانات مجازی فراهم نیست و قطعی اینترنت و نبود اینترنت در برخی نقاط روستایی مشکل آفرین است.

حجت الاسلام رحیمی معاون آموزش حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مشکلاتی که بیماری کرونا در برگزاری کلاس ها و امتحانات حوزه ایجاد کرده است، افزود: به دلیل نبود زیرساخت لازم در استان اردبیل و شهرستان های تابعه امکان برگزاری امتحانات به صورت مجازی فراهم نشد.

وی ادامه داد: کلاس های ترم گذشته به صورت مجازی برگزار اما قطعی اینترنت و یا نبود اینترنت در مناطق روستایی مانع شد تا برنامه های درسی به شکل مطلوبی به انجام برسد.

معاون آموزش حوزه علمیه اردبیل مشکل اصلی طلاب در ترم گذشته را برگزاری امتحانات به صورت حضوری دانست و گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی و پروتکل های بهداشتی امتحانات در بازه زمانی وسیع تری برگزار شد، به طوری که هنوز هم امتحانات برخی از پایه ها در حال برگزاری است، بنابراین فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری امتحانات مجازی ضروری به نظر می رسد.

وی در پایان به برنامه های آتی معاونت آموزش اشاره کرد و افزود: کلاس ها در مناطق سفید به صورت حضوری خواهد بود و برای تعیین تکلیف مناطق دیگر منتظر تصمیم­ گیری مسؤولان ذیربط هستیم./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات