۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۷۲۵۸۱
مدیر دفتر شواری سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

رسانه نماز جمعه در گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرین است

رسانه نماز جمعه در گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرین است
لرستان - حجت الاسلام حقیان به نقش و جایگاه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: رسانه نماز جمعه در گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان خرم آباد گفت: نماز جمعه سنگر مقاومت و تفکر است.

مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه نماز جمعه عامل وحدت آفرین است، افزود: نماز جمعه می تواند وحدت بین المللی مسلمین را تقویت کند و پیام جهان اسلام و تمدن سازی اسلامی را انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تمدن سازی اسلامی را ترسیم می کند، گفت: هم اندیشی و هم افزایی اعضای ستاد نماز جمعه به گفتمان سازی فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در بيانيه گام دوم انقلاب از طریق رسانه نماز جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام حقیان به تشریح ساختار اجرایی ستادهای نماز جمعه پرداخت و خاطرنشان کرد: هم اندیشی و هم افزایی اعضای ستاد نماز جمعه امری مهم برای نقش آفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت کار تشکیلاتی در پيشبرد اهداف، اعضای ستاد نماز جمعه در این زمینه باد وحدت و تعامل را حفظ کنند.

حجت الاسلام حقیان اظهار داشت: با بیان دستاوردهای نماز جمعه از طریق رسانه نماز جمعه باید اهمیت و جایگاه نماز عبادی سیاسی نماز جمعه برای نسل جوان تبیین شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات