۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۸۵۶۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

جشنواره تولیدات فرهنگی رسانه ای دفاع مقدس ویژه طلاب برگزار می شود

جشنواره تولیدات فرهنگی رسانه ای دفاع مقدس ویژه طلاب برگزار می شود
لرستان - عزیزی از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی رسانه ای دفاع مقدس خبر داد و گفت: آثار ارسالی طلاب باید با محوریت ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت باشد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نماز با عنوان طرح «مفتاح» ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره با همکاری ستاد اقامه نماز و حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه ۹۸ نفر از خواهران طلبه مدارس علمیه استان به مدت ۳ روز در این دوره آموزشی شرکت داشتند، افزود: در این دوره آموزش های تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه برای طلاب ارائه شده است.

وی در ادامه به برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی، دینی، فرهنگی ویژه طلاب، اساتید، کادر و خانواده های آنان اشاره کرد و گفت: این نشست ها نیز در دو مرحله برگزار شد و طلاب و خانواده های آنان با موضوعاتی همچون بیانیه گام دوم انقلاب از منظر مقام معظم رهبری، مروری بر وصیت نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شناخت مکاتب، معاهدات و قراردادهای سیاسی و اصول کلی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آشنا شدند.

عزیزی به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی رسانه ای دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این دوره نیز با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حوزه های علمیه و ادارات و نهادهای فرهنگی استان لرستان در فضای مجازی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: طلاب می توانند آثار خود در قالب عکس نوشت، عکس، تصویرسازی، موشن گرافی و اینفوگرافی را از ۱۵ تا ۲۰ شهریور به اینفوگرافی در پیام رسان ها ارسال کنند.

عزیزی با بیان اینکه آثار ارسال شده باید با محوریت ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت باشد، یادآور شد: به نفرات برتر جشنواره فرهنگی رسانه ای دفاع مقدس جوایزی اهدا می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات