۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۰۷۵۴۳

بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت به قرآن

بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت به قرآن
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت به قرآن عزیز در بیانیه‌ای نوشت: تلألؤ و نورانیت قرآن با این جسارت‌ها کاهش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا در پی اهانت به قرآن کریم تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت این اقدام بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

اقدام جاهلانه و جنون‌آمیز اهانت به قرآن کریم، حادثه ای تلخ و درناک است. این حرکت نفرت انگیز در ادامه ی زنجیره پلید اسلام هراسی ای است که مدعیان عقل و اخلاق در غرب به وجود آورده اند.

در پوشش آزادی بیان، دین، اخلاق و انسانیت را پایمال می کنند؛ اما در راستای منافع حیوانی خود هرباطلی را حمایت و ترویج می کنند. برای افسانه ای دروغین به نام هلوکاست، قداست می آفریند و شدید ترین سرکوب ها را علیه منتقدین به کار می برند؛ اما در مورد احساسات میلیون ها مسلمان، گستاخی می کنند و به کتاب آسمانی اشان تعرض می کنند. این است حقیقت عقل خود بنیاد غربی که در تعارض با اخلاق، فطرت و وجدان بشری است.

تلألؤ و نورانیت قرآن با این جسارتها کاهش پیدا نخواهد کرد و این پرتو درخشان جهان را منور و پرفروغ خواهد ساخت. اسلام هراسی و اهانت به ادیان الهی چهره کریه غرب را رسواتر می نماید و این آغازی بر پایان اندیشه جاهلیت مدرن است.

ردپای صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی در هر اقدام ضد الهی و ضد دینی دیده می شود و این اقدام هتاکانه بی شک در مسیر طراحی های نظام استکبار صورت گرفته و اجرا شده است.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم
۱۶ رمضان ۱۴۴۳

ارسال نظرات