۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۱۱۳۳۴
حجت الاسلام دهنوی:

جشنواره ملی آه و آهو در راستای ترویج سیره رضوی در خانواده تلاش می کند

جشنواره ملی آه و آهو در راستای ترویج سیره رضوی در خانواده تلاش می کند
اصفهان - مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی گفت: جشنواره ملی آه و آهو با محوریت نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی، تکریم شعائر مذهبی و ترویج آموزه‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام حسین دهنوی جمعه شب در حاشیه برگزاری همایش خانواده رضوی در سومین شب برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: این جشنواره با ارائه مطالب آموزشی و آگاهی بخش در قالب همایش‌های تخصصی عامل ترویج سبک زندگی اسلامی با سیره رضوی در خانواده است.

وی افزود: تلاش و زحمات تمامی عوامل جوان برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان برای تولید برنامه‌ای با این شکوه و عظمت معنوی و استقبال هزاران نفری خانواده‌های کاشانی قابل تقدیر و مایه مسرت و امیدواری است.

حجت الاسلم دهنوی ارزیابی خود از برگزاری کیفیت جشنواره را بسیارعالی بدون هیچ گونه اغراق دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌ای فرهنگی هنری با محوریت نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی، تکریم شعائر مذهبی و ترویج آموزه‌های دینی که می‌تواند در این وانفسای بی توجهی به چنین محافلی جمعیت وسیعی از خانواده‌ها و جوانان را به این مکان بیاورد از نقاط قوت و ارزشمند جشنواره است.

به گفته وی ارائه آموزش‌های مفید و هدایت‌گر در قالب همایش‌های تخصصی به ویژه مباحث اخلاقی، خانواده و سبک زندگی اسلامی با محوریت سیره رضوی و حضور کارشناسان برجسته و ملی که شاید در جایی دیگر بیان نمی‌شود از دیگر محاسن جشنواره است.

لازم به ذکر است، رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی آه و آهو کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که هر سال در دهه کرامت «روز اول ذی‌القعده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ۱۱ ذی‌القعده روز میلاد موفور السرور امام رضا (ع)» در راستای ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت مدار کاشانی و به همت موسسه خادمان حضرت رضا (ع) در کاشان که اعضای آن از خادمیاران رضوی هستند از ۱۱ تا ۲۲ خرداد در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با هدف ایجاد روحیه نشاط معنوی و شادابی اجتماعی، عرض ارادت و توسل به فرزندان موسی بن جعفر (ع)، ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت فرهنگ علوی و سیره رضوی در قالب هشت همایش تخصصی، آیین افتتاحیه، مراسم اختتامیه، جشن ملی زیر سایه خورشید، اجرای ۱۰۰ برنامه متنوع و هشت غرفه محتوایی ویژه کودک و نوجوان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات