۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۱۸۹۷۷
مدیر حوزه علمیه خواهران:

نسبت به اجرای قوانین بالادستی کوتاهی نخواهیم داشت

نسبت به اجرای قوانین بالادستی کوتاهی نخواهیم داشت
حجت الاسلام والمسلمین فاضل با تأکید بر اینکه از فرامین امامین انقلاب تخطی نمی کنیم، گفت: تلاش ما بر این است بتوانیم نسبت به اجرای قوانین بالادستی کوتاهی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه علمیه خواهران در مراسم معارفه خود که در سالن آیت الله شرعی این مجموعه برگزار شد، گفت: از شورای محترم سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران که اعتماد کردند و به مسؤولیت سپردند تشکر می کنم و تقاضا دارم حمایت ها به سهم خودش باقی بماند.

وی اظهار داشت: برنامه 5 ساله ای را با همکاری دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران در نظر داریم که تا آخر تابستان ابلاغ خواهد شد؛ همه چیز در این برنامه دیده شده است و امیدواریم به سمتی برویم که اجرایی شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: تخطی از فرامین معمارهای انقلاب نخواهیم داشت و تمام تلاش ما این است که حوزه انقلابی را انقلابی نگه داریم؛ از نگرانی های امام خمینی مارهای خوش خط و خال در حوزه بود که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نگذاریم با نفوذ خود این تراث علما را خدشه دارد کنند؛ از سیاست هایی که مد نظر است همراهی با همه نهادهای حوزوی است.

وی اضافه کرد: در جهت تحکیم حوزه های علمیه خواهران به لطف خدا شاهد افزایش همدلی ها خواهیم بود؛ تمام تلاش ما بر این است بتوانیم نسبت به اجرای قوانین بالادستی کوتاهی نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان خاطرنشان کرد: حمایت های شورای سیاستگذاری در پیشبرد برنامه ها می تواند در به ثمر رسیدن تلاش همه کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران مؤثر و پیش برنده باشد.

ارسال نظرات