۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۳۷۴۷۸
کوثری در گفت‌وگو با رسا تبیین کرد؛

نقش دیپلماسی فعال دولت در سرکوب منافقین

نقش دیپلماسی فعال دولت در سرکوب منافقین
نماینده مجلس با اشاره به اینکه منافقین هنوز آرزوی انجام جنایات پیشین خود را دارند اما توانی برایشان باقی نمانده است، گفت: با اسناد و مدارک متقن باید نسل جدید را با جنایات منافقین آشنا کنیم.

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اتفاقات اخیر که بر ضد منافقین در جریان است را نشانه حقانیت مسیر جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: از سال 60 می‌گفتیم که این‌ها تروریست هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اینکه به همه کشورهای غربی اعلام کرده بودیم که منافقین از گروهک‌های تروریستی هستند و اسناد و مدارک زیادی دال بر این ادعا وجود داشت اما آن‌ها به عنوان آزادی، حقوق بشر و چنین مسائلی با این گروهک مقابله‌ای ندانستند.

وی به گردش سیاست‌های کشورهای غربی مانند آلبانی، فرانسه و آمریکا در تعامل با منافقین اشاره کرد و گفت: این کشورها تا حدودی منافقین را شناخته‌اند و دیگر از آن‌ها حمایت نمی‌کنند.

کوثری تصریح کرد: با اسناد و مدارکی که از خباثت‌های این گروهک به مسئولان آلبانی دادیم به این نتیجه رسیدند که حمایت از منافقین به ضرر خود آن‌ها هم هست و باید دست از این حمایت‌ها بردارند؛ منافقین جز جنایت، وطن فروشی و خود فروشی کاری نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دیپلماسی دولت سیزدهم در این زمینه اشاره کرد و افزود: این دولت ارتباطات خود را به چند کشور خاص مانند امریکا، انگلیس و فرانسه محدود نکرده است؛ نفوذ کلام دولت سیزدهم جمهوری اسلامی و نوع سیاست‌های آن باعث نتیجه گرفتن در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی شده است.

وی کاهش جنایت‌های منافقین در سال‌های اخیر را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: کم شدن این جنایت‌ها نه به خاطر روی گردانی آن‌ها از وطن‌فروشی است، بلکه به خاطر کم شدن توان آن‌ها در انجام چنین کارهایی است؛ آن‌ها هنوز آرزوی انجام جنایات پیشین را دارند اما توانی برایشان باقی نمانده است.

کوثری وظیفه تمام مردم و مسئولان را آشنا کردن دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با جنایات منافقان عنوان کرد و گفت: همان گونه که دولت آلبانی با دیدن اسناد و مدارک متقن به جنایتکار بودن این گروهک پی برد، ما می‌توانیم دهه هشتادی‌ها و نودی‌های خود را نیز اغنا کنیم.

ارسال نظرات