۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۹۲
در قم؛

نشست رنج سنتی و رنج مدرن برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست رنج سنتی و رنج مدرن؛ بررسی کارکرد‌های یاد رنج متعالی در مواجهه با رنج انسان معاصر با توجه به تعالیم قرآن وسنت با حضور ساشا دینا، پنج‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه در قم برگزار می‌شود.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست رنج سنتی و رنج مدرن؛ بررسی کارکرد‌های یاد رنج متعالی در مواجهه با رنج انسان معاصر با توجه به تعالیم قرآن وسنت با حضور ساشا دینا، پنج‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مدیریت جنبش نرم‌افزاری، وابسته به مرکز‌ همکاری‌های علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با همکاری گروه مطالعات اسلام و غرب، نشست «رنج سنتی و رنج مدرن» را برگزار می‌کند.

 در این نشست با توجه به تعالیم قرآن و اهل بیت(ع) به بررسی کارکردهای یاد رنج متعالی در مواجهه با رنج انسان معاصر توجه می‌شود، بدین معنا که آنچه در قرآن به عنوان رنج و سختی دنیوی در تهذیب با نفس و جهاد به وجود می‌آید را با آنچه در دنیای معاصر رنج نامیده می‌شود مورد مقایسه قرار می‌گیرد.

یادآوری می شود، در این نشست، حجت‌الاسلام حبیب‌الله بابایی، نظرات خود را ارائه خواهد داد و پرفسور ساشا دینا به نقد نظریه وی خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست، از ساعت 9:45 تا 12 به نشانی قم ـ میدان شهدا ـ ابتدای خیابان معلم ـ مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مراجعه کنند./919/د102/ص

ارسال نظرات