۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۳۸۷۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

اصلاح بی بند و باری‌ های اجتماعی در گرو اصلاح قانون‌ های غلط است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان در دیدار نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فعالیت‏های سازنده فرهنگی و مذهبی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان، مفهوم مهندسی فرهنگی را درست درک نکرده و این واژه را به صورت غلط تفسیر و اجرا می‏کنند.
ْآيت الله سيديوسف طباطبايي، نماينده ولي فقيه در اصفهان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، روز گذشته در دیدار حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی بیشتر برخی قوانین غلط فرهنگی و مذهبی کشور که قبلاً پایه گذاری شده را اصلاح کنند و جلوی بی بند و باری‏های اجتماعی که ریشه در قوانین و فرهنگ گذاری غلط در زمان گذشنته را دارد، بگیرند.

 

وی همچنین به حماسه بزرگ 9 دی اشاره کرد و افزود: به لطف خدا و عنایت حضرت ولی امر (عج) و حمایت مردم فهیم و غیرتمند کشور، نظام اسلامی ایران به قدرتی تبدیل شده که هیچ ابر قدرتی توانایی نفوذ به آن را ندارد و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، ملت ایران همچنان استوار در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، فتنه گران و حربه‏های نرم منافقان و مستکبران با چنگ و دندان از نظام اسلامی و دولت انقلابی خود دفاع می‏کنند.

 

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تدبیر دلسوزانه و صحیح قانونگذاری کنند و برخی قوانین نادرست گذشته را اصلاح کنند و با تمام توان به این مردم خدمت و دین خود را ادا کنند و پشتوانه‏ای برای ادامه راه قدرتمندانه دولت باشند.

 

در ابتدای این دیدار،‌ حجت الاسلام آقا تهرانی ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری مسائل اصفهان گفت: با وجود مشغله‏های حوزه تهران آماده خدمت و پیگیری مسائل زادگاهم هستم.

 

وی از صبر و شکیبایی مردم در برابر برخی مشکلات تقدیر کرد و پیگیری بیشتر مسؤولان استان در برابر مطالبات آنان را خواستار شد. /920/د102/ص

ارسال نظرات