۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۴۰۳۹
مدیر حوزه علمیه بناب:

شرط تبلیغ اثرگذار اخلاص است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب گفت: اخلاص، صبر و عمل به گفته‌ها از‌ شرایط تبلیغ دین هستند.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالمجيد باقري بنابي، مدير مدرسه علميه ولي عصر(ع) بناب،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب، روزگذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام عظیمی، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های صدا و سیما اظهار داشت: امروزه جهان اسلام از هر سو ‌ مورد هجوم تبلیغاتی و رسانه ای دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به توطئه‌های رسانه ای غرب ادامه داد: بازار نفاق، دروغ، فتنه و شایعه در جامعه داغ است که همه از سوی ایادی غرب در داخل کشور ساماندهی می‌شو‌د.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با تاکید بر رسالت خطیر مبلغان در شرایط امروز جهان اسلام گفت: دشمن شناسی و آگاهی بخشی به طیف‌های گسترده مردم وظیفه امرور روحانیت اصیل و انقلابی است.

وی با بیان این‌که اخلاص، صبر و عمل به گفته ها از جمله شرایط تبلیغ دین است، خاطر نشان کرد: هرکس که طالب علم بوده و به دانسته‌هایش عمل بکند در وقت مردن مورد استقبال اهل بیت‌(ع) ملائکه و فرشتگان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بنابی افزود: عالمان عامل یعنی کسانی که مردم را از شر دشمنان اهل‌بیت‌(ع) حفظ می‌کنند و از عقیده شیعیان پاسبانی می‌کنند که اینان در جوار اهل بیت (ع) خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب عمل به وظیفه تحصیل و عمل به علم را از مهم ترین وظایف عالمان دین عنوان کرد و گفت: خودتان به چیزی که مردم را به سوی آن دعوت می‌کنید عمل کنید و گرنه سخن، دعوت و راهنمایی بی‌اثر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگذشت حجت‌الاسلام عظیمی در سفر تبلیغی ایام محرم که به کشور گرجستان سفر کرده بود، اظهار داشت: آن عالم نستوه نه تنها راه خدا و اهل بیت‌(ع) را در پیش گرفته بود و به ارزش‌های الهی عامل بود بلکه با قلم و بیان و برخوردش، دیگران را به راه حقی که خود می‌پیمود، دعوت می‌کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات