۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۴۰
همزمان با دهه آخر صفر؛

800 مبلغ دینی به استان مازندران اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام 800 مبلغ دینی به شهرهای مختلف این استان در دهه آخر ماه صفر همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اعزام 800 مبلغ دینی به سراسر این استان در دهه آخر ماه صفر همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

وی افزود: یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم سال، دهه آخر صفر است که به همین مناسبت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، مانند سال‌های قبل روحانیان مبلغ را جهت تبلیغ، ارشاد و امور فرهنگی به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تعداد این روحانیان اعزامی در سال جاری را بیش از 800 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 46 مبلغ و 26 مبلغه اعزامی از قم و نیز تعداد 569 مبلغ و 177 مبلغه از روحانیون مقیم استان هستند.

حجت الاسلام شکریان خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت همزمانی ماه صفر امسال با دهه مبارک فجر ، حدود 500 روحانی مستقر به مدارس و آموزشگاه ها و ادارات این استان اعزام خواهند شد.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سی سال گذشته و نقش آفرینی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله مهمترین مباحثی عنوان کرد که روحانیان اعزامی به مدارس و آموزشگاه ها به آن خواهند پرداخت./950/ت302/ص
ارسال نظرات