۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۴۲۶۵۱
معاون سازمان بسیج:

دشمن با نفوذ به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است

دشمن با نفوذ به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است
اصفهان - سردار احمدی گفت: امروز دشمن با دادن امتیاز به ایران به دنبال مذاکره با ایران است به همین دلیل ۶ میلیارد یورو سرمایه مسدود شده ایران را به راحتی آزاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حیدر بابا احمدی پنجشنبه شب در نمایشگاه «تا قله افتخار، روایت یک صعود» در گلزار شهدای دارالسلام شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه ملت ایران در مکتب شهدا آموزش دیده است، گفت: دشمن از هیچ راهی امکان غلبه بر این ملت را ندارد.

وی افزود: ملت قهرمان ایران با تأسی از شهدا آموخته حتی با تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی دشمن صدایی که خوشایند دشمنان باشد از ملت بزرگ شنیده نخواهد شد.

سردار بابا احمدی گفت: به برکت خون شهدا و ملت ولایتمدار ایران امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که با استفاده از سامانه بومی سوم خرداد که به دست جوانان ایرانی تولید شده است پهپاد فوق پیشرفته آمریکا از ارتفاع هزار پا در خلیج فارس ساقط می‌کنیم.

به گفته وی ایران اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که نه تنها تفنگدار‌های آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس با حقارت به اسارت گرفتیم بلکه رییس جمهور آمریکا از اینکه هواپیمای آن‌ها را ۱۱ سرنشین ساقط نکردیم از جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کند.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز دشمن با دادن امتیاز به ایران به دنبال مذاکره است و ۶ میلیارد یورو سرمایه مسدود شده ایران را به راحتی آزاد می‌کند.

سردار بابا احمدی با اشاره به اینکه دستاورد مقاومت این است که محور مقاومت تعیین کننده در منطقه باشد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که مدعی بود طی ۶ روز کشور‌های عربی را به زانو درآورده در برابر حماس و حزب الله قهرمان لبنان ناتوان است و غزه و کرانه باختری تعیین کننده است.

به گفته وی دشمن که قصد داشت نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، اما ایران در شهریور امسال تبدیل به سومین کشور صادر کننده نفت منطقه شد.

وی امن‌ترین خطوط کشتیرانی را متعلق به خطوط دریایی ایران دانست و گفت: استکبارجهانی به دنبال بازگشت دوران حقارت برای ملت هاست و این در حالی است که دردریا با قدرت بازدارنده ایران برخورد کرد و در هوا نیز فرمانده ارتش تروریستی آمریکا موسوم به سنتکام اعلام کرد با وجود پهباد‌های ایران برتری هوایی در منطقه را از دست داده ایم.

سردار بابا احمدی ادامه داد: سال گذشته سرویس جاسوسی انگلستان در مقاله‌ای اعتراف کرد رشد اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با روی کار آمدن دولت سیزدهم از متوسط جهانی عبور کرده و اگر با این شتاب حرکت کند همه تحریم‌ها بی اثر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با نفوذ به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: یکی از نظریه پردازان آمریکایی در مقاله‌ای اعلام کرد تنها با آمریکایی کردن مردم ایران می‌توانیم بر این کشور غلبه کنیم.

به گفته وی استکبار جهانی به توصیه نظریه پردازان و سرویس‌های اطلاعاتی خودش به دنبال جنگ نرم با ملت ایران است، فتنه‌های سال‌های اخیر با همین هدف بود.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: دشمن در سال ۱۴۰۱ با یک جنگ تمام عیار ترکیبی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اما با بصیرت ملت ایران ناکام ماند.

نمایشگاه «تا قله افتخار، روایت یک صعود» با ۷ غرفه ایران قوی، قهرمان من، قهرمان خودت باش، تونل زمان، مقایسه تمدن اسلامی با تمدن غربی، ایران هسته‌ای و جنگ شناختی از ۱ تا ۹ مهر در گلزار شهدای دارالسلام کاشان دایر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات