۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۴۳۹۳
نماینده مقام معظم رهبری در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

شعار جمهوری ایرانی با هدف مقابله با ولایت سر داده شد

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس جمهور در امور جوانان در سومین کنگره شهدای دانش آموز مازندران ‌گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با محوریت اسلام و ولایت فقیه مستکبران دنیا را به چالش کشاند.
حجت الاسلام حاج علي اکبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، امروز در سومین کنگره هزار و 710 شهید دانش آموز مازندران که در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، با انتقاد از کسانی که شعارهای انحرافی سر می‌دهند، گفت: شعار جمهوری ایرانی، با هدف مقابله با امامت و ولایت سر داده شد.

وی سردادن هر‌گونه شعار انحرافی را همراهی و در راستای اهداف دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: آن دسته از افرادی که در فتنه‌های اخیر شعار جمهوری ایرانی را سر دادند، با هدف مقابله با ولایت و رهبری این اقدام را صورت دادند.

مشاور رییس جمهور در امور جوانان، اسلام و ولایت فقیه را جزء ارکان جدایی ناپذیر این نظام الهی دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با محوریت اسلام و ولایت فقیه توانسته است به عنوان یک کشور مطرح در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و مستکبرین دنیا را به چالش بکشاند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری، عامل اصلی هراس نظام های سلطه از جمهوری اسلامی ایران را محوریت ایران اسلامی برپایه ولایت وامامت دانست و تصریح کرد: علیرغم کلیه تلاش نظام سلطه در طول سی سال گذشته، اما به برکت همین عامل دشمنان ایران اسلامی شکست خورده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم و چراغ مؤمنان جهان است.

وی با اشاره به این که در کنار مشکل آفرینی‌ دشمنان پیش روی پیشرفت ایران اسلامی گفت: اما ایران اسلامی به سرعت قله های پیشرفت و ترقی را طی کرده است و امروز به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای حرفی برای گفتن دارد واز همین رو است که دشمنان می کوشند روند رو به تعالی ایران را متوقف کنند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری شهیدان را چراغ راهی برای رسیدن به تعالی دانست و افزود: اهداف و دغدغه های شهدا سبب پیروزی امت های اسلامی خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مردم مازندران به مناسبت ششم بهمن آمل با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ولایت‌مدار مازندران همواره در حفظ و حراست از دین مبین اسلام و نیز ولایت و رهبری مثال زدنی هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات