۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۷۴۴۰۹۸
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

طوفان الاقصی آغازی بر جراحی غده سرطانی منطقه/ نتانیاهو در محاکم بین‌المللی محاکمه شود

طوفان الاقصی آغازی بر جراحی غده سرطانی منطقه/ نتانیاهو در محاکم بین‌المللی محاکمه شود
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری طوفان الاقصی را ادامه دار عنوان کرد و گفت: آزادی‌خواهان جهان نتانیاهو را به خاطر جنایات جنگی در حمله به نواز غزه و کشتن زنان و کودکان مظلوم را در محاکم بین‌المللی محاکمه کنند.

آیت‌الله عباس کعبی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: فاجعه و قتل عام متعمدانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی که در پی آن صدها کودک، زن و مجروح، مظلومانه شهید شدند، فریبکارانه، شیطنت آمیز، کینه‌توزانه و وحشیانه بود.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری چنین جنایتکاری، کشتار و قتل عام را چهره آشکار رژیم صهیونیستی در 75 سال گذشته توصیف کرد و ابراز داشت: ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در این سال‌ها مشغول نابودی، نسل کشی، جرم و جنایت بوده است و بدون اینکه مانعی را جلوی راه خود ببیند، بی‌درنگ و با استهزاء تمام موازین اخلاقی، انسانی و حقوق بین‌الملل، این جنایات را انجام می‌دهد.

وی طوفان الاقصی را آغازی بر جراحی غده سرطانی منطقه عنوان کرد و گفت: این فجایع انسانی و شهدای بی‌گناه علیرغم اینکه دل را خون می‌کند اما بهای آزادی قدس و فلسطین و راه نجات و تحقیق صلح و امنیت و عدالت جهانی و فرج امام عصر (عج) خواهد شد.

آیت‌الله کعبی تصریح کرد: مقاومت پیروز و قهرمانی که دشمن را شکست داد و تحقیر تاریخی کرد، از این مجرمان و نسل کشان انتقام خواهد گرفت و با قدرت، عزم و ارده بیشتر و با ابتکار و تحول در میدان معرکه، طوفان الاقصی را ادامه خواهد داد.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بایسته است وجدان‌های بیدار و آزاد در مقابل این کشتار انسانی و نسل کشی، تحرکی انجام دهند و انتفاضه ملت‌های آزاده و فریاد خشم تند ملت‌ها در مقابل آمریکا و صهیونیسم و پایگاه‌های آمریکا در منطقه و لانه‌های جاسوسی آن‌ها و نوکرهای آن‌ها باید به هلاکت برسند.

وی ایران اسلامی و حوزه‌های علمیه و روحانیت و ملت فداکار ایران را به صورت یکپارچه و مقتدر همراه مردم قهرمان غزه عنوان کرد و گفت: با تأسی و تجدید بیعت و عهد و وفاداری با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای در این مسیر، صبر و استقامت تا تحقق پیروزی نهایی در صف یکپارچه مانند یک بنیان مرصوص در کنار مجاهدین و محور مقاومت هستیم.

آیت‌الله کعبی افزود: هماهنگی و یکپارچگی همه جبهه مقاومت و همچنین محکومیت بین‌المللی این جنایت وظیفه است و باید سازمان‌های مدعی حقوق بشر به صحنه بیایند و کشتار صهیونیست‌ها که یک جنایت جنگی و نسل‌کشی که به دستور و همراهی آمریکا بوده است را محکوم کنند.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: این جنایت جنگی بر خلاف حقوق بشر دوستانه در دوران جنگ است بنابراین باید راه کمک‌های انسانی به غزه باز شود و جهان در برابر این فاجعه، کشتار و نسل کشی به طور قطع نتانیاهو و تیم جنایتکار آن را به عنوان جنایتکار جنگی تحویل دادگاه‌های بین‌المللی دهد.

ارسال نظرات