۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۴۵۹۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

در فتنه های اخیر زوایای پنهان دشمنان اسلام آشکار شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه‌های اخیر روز عاشورا، زوایای پنهان دشمنان اسلام آشکار شد.
نماينده مردم شرق مازندران در مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، احمد علی مقیمی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، امروز در سومین یادواره سرداران و هشتصد شهید شهرستان بهشهر در مصلای نماز جمعه این شهرستان گفت: دشمنان در فتنه های روز عاشورا با هزینه‌های گزاف و بهره‌مندی از عوامل داخلی، در پی از هم‌پاشی نظام اسلامی بودند.

وی اظهار داشت: آنچه در جریان پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در ایران اتفاق افتاد، موضع‌گیری صریح دشمن درباره ایران و ولایت فقیه بود که با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب به بن بست رسید.

مقیمی با بیان این‌که صدا و سیمای ایران با موضع گیری مناسب عامل رفع دغدغه‌های رهبری در این دوران بوده است، خاطر‌نشان کرد: صدا و سیما با بهره‌مندی از اعتقادات و آموزه‌های دینی به درستی با عهده جنگ نرم دشمن در دوران بعد از انتخابات بر آمد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان داشت: صدا و سیما در جریان بعد از انتخابات رسالت بزرگی در آگاهی بخشی جامعه بر عهده داشته است که به خوبی و به بهترین شکل از عهده آن بر آمد و صدا و سیما بلندگوی نظام مقتدر ما است که باید صدای اسلام و انقلاب و رهبری از این بلندگو‌ پخش شود.

وی اظهار داشت: ریاست این سازمان با تبعیت از رهبری و فرامین این مرد بزرگ تاریخ توانست فتنه ها را به‌درستی شناسایی و انعکاس دهد و ما قدردان این سازمان هستیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: امروز رسانه‌های غرب و شرق با موضع‌گیری‌های مختلف و با صرف سرمایه‌های فراوان با تدارک جنگ نرم در مقابل انقلاب ایستاده‌اند که می‌طلبد موضع‌گیری شفافی در برابر آن داشته باشیم.

مقیمی همچنین ادامه داد: رساندن ندای انقلاب و آگاهی بخشی در جامعه، وظیفه سنگینی است که بر عهده صدا و سیما نهاده شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات