۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۴۶۱۷۰
به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛

حضور اعضای شورای فرهنگیِ خیابان آیت الله طالقانی در بیمارستان کودکان

حضور اعضای شورای فرهنگیِ خیابان آیت الله طالقانی در بیمارستان کودکان
تعدادی از اعضای شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی در روز میلاد عقیله بنی هاشم علیهاالسلام، به پرستارانِ بیمارستان تخصصی کودکان، تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تعدادی از اعضای شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی در روز میلاد عقیله بنی هاشم علیهاالسلام، به پرستارانِ بیمارستان تخصصی کودکان، تبریک گفتند.

حجت الاسلام احمد قادری دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی - تهران با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز میلاد بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، تعدادی از اعضای شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی، با حضور در بیمارستان کودکان، از تلاش‌های کادر درمانل این مجموعه درمانی، تقدیر کردند.

وی افزود: در این دیدار که با حضور جناب سرهنگ مهدی زاده رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین و رئیس شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی و نیز حجت الاسلام حسنعلی خوئینی معاون امور فرهنگی و جهادی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، بهزاد چنارانی مدیر هتل پارسیان انقلاب و جمعی دیگر از مدیران انجام شد، ضمن تبریک میلاد پرستار کربلا و روز پرستار، گزارشی از فعالیت‌های این شورا ارائه شد.

همچنین در این بازدید، دکتر ذبیح الله نیکوبخت مدیر عامل بیمارستان تخصصی کودکان، ضمن قدردانی از حضور اعضای این شورا، به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از چگونگی تاسیس، روند درمانی و تعداد پرستارانِ این مجموعه‌ی درمانی پرداخت و گفت: این بیمارستان در سال ۱۳۴۶، توسط جمعی از پزشکان از جمله شاگردان مرحوم دکتر محمد قریب بنیان و در زمینی به مساحت ۶۱۸ متر مربع، با زیربنایی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع تاسیس شد.

وی افزود: بیمارستان کودکان تهران به عنوان تنها بیمارستان خصوصی و تک تخصصی کودکان و نوزادان در سطح شهر تهران است که با بیش از ۶۰ تخت‌ خواب به صورت خصوصی، به مردم عزیز خدمت رسانی می‌کند.

ارسال نظرات