۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۷۴۷۳۰۴
حجت الاسلام والمسلمین طائب مطرح کرد؛

تاثیرات اساسی عملیات «طوفان الاقصی» بر روند جهانی و منطقه ای جبهه استکبار

تاثیرات اساسی عملیات «طوفان الاقصی» بر روند جهانی و منطقه ای جبهه استکبار
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه طوفان الاقصی را از بین برنده هژمونی اسرائیل برشمرد و ابراز کرد: اسرائیل بازسازی نخواهد شد و پیروزی برای سربازان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه چهارشنبه شب با حضور در اجلاسیه اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم که با موضوع «طوفان الاقصی و تحولات جهانی» در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد، گفت: آمریکا روزگاری یازده ناو جنگی خود را به منطقه ما آورده بود و امروز به واسطه قدرت گروه های مقاومت و عملیات طوفان الاقصی ناچار به آوردن دو ناو دیگر شد که علی رغم نمایش تجهیزات جنگی نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هزینه زیادی را در پس این عملیات متحمل شده اند، ابراز کرد: اقتصاد اسرائیل با چالش اساسی و خسارت های راهبردی روبه رو شده و بدهکاری آمریکا نیز به سی و سه تریلیون دلار رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به تحلیل های آمریکایی ها از هزینه های اقتصادی عملیات اخیر اظهار داشت: طوفان الاقصی نه تنها اقتصاد اسرائیل را دستخوش تغییر قرار داده است بلکه تحلیل های اقتصاد دان ها و سیاستمداران آمریکایی نیز نشان می دهد که تا سال 2030 آمریکا دیگر قدرت برتر اقتصادی نخواهد بود و احتمالا چین قدرت برتر اقتصادی دنیا باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با محوریت ایران با گذار از مراحل تشکیل، تثبیت و تبدیل شدن به قدرت منطقه ای و نیروی ضد سلطه در مسیر هژمونی اسرائیل قرار دارد، آمریکا سال هاست برای تضعیف ایران اسلامی نقشه ها کشیده و تلاش می کند و در مقاطعی نیز به موفقیت رسیده اما تحولات منطقه و تحولات سیاسی داخل کشور آنها را ناکام گذاشته است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی موجب تاثیرات اساسی بر روندهای جهانی و منطقه ای جبهه استکبار شده است، خاطرنشان کرد: هژمونی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکسته است جوانان فلسطینی جبروت نظامی اسرائیل و تجربه اطلاعاتی این رژیم که سال ها به آن می نازیدند را زیر سوال بردند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه حماس و فلسطین راهی جز طوفان الاقصی نداشتند، تصریح کرد: جوانمردان فلسطینی در یک عملیات غافیلگیرکننده پیش دستی کردند و عملیات نظامی ترکیبی را به وجود آوردند که تمام نقشه های اسرائیل و عادی سازی روابط آنها را بر باد داد.

وی ادامه داد: امروز اسرائیلی ها در درون خود منازعه و کشمکش دارند تا جایی که جبهه رقیب سیاسی نتانیاهو معتقد است او جنگ را ادامه می دهد تا از شکست سیاسی خود جلوگیری کرده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان ابراز داشت: امروز اُبهت اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی شکسته شده و دیگر بازسازی نخواهد شد و جبهه مقاومت در برابر جنگ ترکیبی امریکا به پیروزی رسیده و پیروزی نهایی نیز از آن سربازان اسلام خواهد بود.

ارسال نظرات