۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۴۷۵۱
رییس سازمان بسیج طلاب سمنان:

پیروی از ولایت فقیه تنها ملاک دوست و دشمن در عصر حاضر است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان گفت: تبعیت و پیروی از ولایت فقیه تنها ملاک دوست و دشمن در عصر حاضر است.
حجت الاسلام موسوي رييس سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سید هادی موسوی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، امروز در مراسم یادواره چهار شهید روستای کلاته سادات از توابع شهرستان شاهرود، گفت: برای دستیابی به یک جامعه پیشرفته لازم است سه عنصر مهم صبر در زندگی شخصی، صبر در مقابل دشمنان و کارشکنی های آنها و مراقبت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی را در زندگی خود ساری و جاری نماییم.

وی افزود: در این مسیر برای اینکه راه را گم نکنیم باید از خون شهدا مدد بگیریم و نگذاریم راه آنان که راه رسیدن به سعادت است کم رنگ شود.

حجت الاسلام موسوی پیروی از ولایت مطلقه فقیه را تنها راه برای رسیدن به مقصد در میان امواج فتنه ها عنوان کرد و اظهار داشت: با پیروی از ولایت مطلقه فقیه حق از باطل به راحتی قابل تشخیص است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان با بیان اینکه تبعیت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه تنها ملاک دوست و دشمن در عصر حاضر است افزود: پیروی از رهبر معظم انقلاب به معنی پای بندی برمیثاق حضرت امام خمینی (ره) وشهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: با توجه به فتنه های اخیر و توطئه های دشمنان با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه بار دیگر ثابت خواهیم کرد که به انقلاب و نظام و ارزشهای والای آن پای بندیم./960/پ202/ص

ارسال نظرات