۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۴۷۸۵۴
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰۰ تشکل طلبگی در ۲۸۰ قرارگاه فرهنگی مدارس علمیه خواهران کشور

فعالیت ۱۵۰۰ تشکل طلبگی در ۲۸۰ قرارگاه فرهنگی مدارس علمیه خواهران کشور
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام آمادگی و همکاری حدود ۱۵۰۰ تشکل در بیش از ۲۸۰ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور به ‌منظور تأمین نیازهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی عموم مردم در منطقه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: با اعلام آمادگی و احراز شرایط ۲۸۰ مدرسه از حدود ۵۰۰ مدرسه در سراسر کشور جهت تشکیل قرارگاه فرهنگی و ثبت اطلاعات نزدیک به ۱۵۰۰ تشکل فعال در این مدارس گام اول جهت حمایت و تسهیل‌گری مدارس علمیه برای انجام امور فرهنگی تبلیغی ذیل ساختار قرارگاه‌های فرهنگی برداشته شد.

وی با اعلام پذیرش تنوع و تکثر در قرارگاه‌ها، این تشکل‌ها را شامل کانون‌های نیکوکاری، کانون‌های نورالثقلین، کانون‌های دانش‌آموختگان، گروه‌های تبلیغی، گروه‌های جهادی، گروه‌های تخصصی تبلیغی زن و خانواده و دیگر مجموعه‌هایی که با موضوعات مختلف در مدارس علمیه خواهران در حال فعالیت‌اند، عنوان کرد.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به عرصه‌های فعالیت قرارگاه فرهنگی، اظهار کرد: این قرارگاه‌ها در موضوعات مختلفی از جمله موضوعات عفاف و حجاب، جمعیت، جهاد تبیین، مباحث آسیب‌های اجتماعی و زن و خانواده و... قرار است فعالیت کنند.

وی با اعلام ضرورت توجه به نیازهای بومی و امکانات محیطی در تسهیل‌گری قرارگاه‌های فرهنگی برای انجام فعالیت‌های تشکل‌های عضو، اعلام کردند که به زودی اولویت‌های فعالیتی نیز اعلام خواهد شد تا امکان انجام برنامه‌های منسجم و منظمی در کشور نیز فراهم گردد.

ارسال نظرات