۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۴۹۴۹۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد

همکاری حوزه و آموزش و پرورش، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد
رحیمی با بیان این که میثاق میان حوزه و آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است، گفت: همکاری این دو نهاد، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم صبح امروز در پانزدهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد شهدای اخیر کرمان و شهدای دانش آموز با اشاره به اینکه حوزه و آموزش و پرورش مسئول اصلی تربیت اسلامی نسل آینده هستند، اظهار داشت: میثاق میان حوزه ‌های علمیه و آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه این دو دستگاه یک میثاق مشترک دارند، افزود: این سند ۱۲۳ راهکار دارد که تقریبا بیش از ۹۳ مورد آن بدون همکاری این دو دستگاه محقق شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این سند باید همه پای کار باشیم خاطرنشان کرد: این تحول از تحول در کتب درسی تا دوره‌های تربیت معلم و معماری ایرانی اسلامی مدارس را شامل می شود.

رحیمی با بیان اینکه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در کنار یکدیگر، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد تصریح کرد: حوزه علمیه می‌تواند در بسیاری از عرصه‌های تربیت معلم نقش آفرینی بیش‌تری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه پردیس علوم تربیتی در قم تاسیس شده است، یادآور شد: این نخستین گام در مسیر استفاده بیش‌ از بیش از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه است.

ارسال نظرات