۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۴۹۵۶
امام جمعه شاهرود:

روحانیان خدمات انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار را به مردم اطلاع رسانی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شاهرود گفت: روحانیان و طلاب باید خدمات انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار را برای مردم اطلاع رسانی کنند.
حجت الاسلام ترابي امام جمعه شاهرود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، نشست سیاسی طلاب و استادان بسیجی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شاهرود امروز در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام محمود ترابی، امام جمعه شاهرود در این مراسم با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از خواص با حرفهایشان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برند.

وی تصریح کرد: مردم ما در نهم دی ماه نشان دادند که علاقه روشنی به شعارهای انقلاب و اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) دارند و تا پای جان از این شعارها دفاع می کنند.

رییس مدارس علمیه امام صادق (ع) و حضرت معصومه (س) شاهرود اظهار داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده در سطح جهان، هر انقلابی تا آن جا زنده است که مردم در صحنه باشند و زمانی که مردم ناامید شوند آن انقلاب رو به نابودی می رود.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان سیاه نمایی اذهان عمومی برای مایوس کردن آنها از انقلاب است گفت: روحانیان و طلاب باید خدمات انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران خدمات زیادی به جهان اسلام کرده و خیزش جهان اسلام علیه استکبار جهانی را در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران جلوداری می کند.

ترابی با اشاره به وضعیت کشورهای همسایه ایران مثل افغانستان، عراق و پاکستان گفت: مردم ایران باید به خود ببالند که امروز در زیر سایه درخت شکوهمند نظام انقلاب اسلامی و در امنیت و آسایش زندگی می کنند./960/پ202/ص

ارسال نظرات