۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۵۰۶۳

نرم افزارهای بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت ‌الله مکارم شیرازی به روز رسانی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزارهای تحت ویندوز بخش های استفتائات، معارف اسلامی و سؤالات شیعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی که امکان استفاده از این بخش ها را به صورت آفلاین بر روی رایانه های شخصی فراهم می کند به روز رسانی شد.
نرم افزار
به گزارش خبرگزاری رسا، نرم افزارهای تحت ویندوز بخش های استفتائات، معارف اسلامی و سؤالات شیعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی که امکان استفاده از این بخش ها را به صورت آفلاین بر روی رایانه های شخصی فراهم می کند به روز رسانی شد.

کاربران می توانند با مراجعه به بخش نرم افزارهای پایگاه، بسته اطلاعاتی به روز شده نرم افزارها را بارگذاری کرده و با استفاده از فایل راهنمای موجود در همان بسته، بانک اطلاعات نرم افزار خود را به روز رسانی کنند.

گفتنی است؛ بانک جدید نرم افزار استفتائات حاوی 6892 سوال و جواب، نرم افزار معارف اسلامی حاوی 2716 سوال و جواب و نرم افزار سؤالات شیعی حاوی 1478 سوال و جواب است.

علاقه مندان می توانند همه روزه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی ، مطالب جدید بخش های استفتائات، معارف اسلامی و سوالات شیعی را به نشانی http://makarem.ir/persian/?p=prg مطالعه نمایند./917/د102/ص
ارسال نظرات