۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۷۵۱۱۶

مسیر های هشتگانه راهپمایی روز 22 بهمن ماه در اصفهان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، مسیرهای هشتگانه راهپیماییی 22 بهمن ماه در اصفهان را اعلام کرد.
مسیر های هشتگانه راهپمایی روز 22 بهمن ماه در اصفهان اعلام شد
جعفر عسکری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: مسیر های هشتگانه روز راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن همانند سالهای قبل خواهد بود.

وی ادامه داد: مسیر شماره یک از مسجد مصلی، میدان قدس، خیابان هاتف، میدان قیام، چهار راه شکر شکن، خیابان حافظ و میدان امام (ره)، خواهد بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در مسیر شماره دو مردم انقلابی اصفهان از طرف مسجد آیت الله خادمی، با گذشتن از میدان شهدا، خیابان چهارباغ، میدان امام حسین (ع)، خیابان سپاه، به سمت میدان امام ر(ره) راهپیمایی خواهند کرد و همچنین مسیر شماره سه، از مسجد الله آغاز می شود و در نهایت با گذر از میدان احمد آباد، خیابان احمد آباد، خیابان حافظ به میدان امام منتهی خواهد شد.

وی با بیان یانکه در میسر شماره چهار مردم از سمت مسجد نورباران، چهار راه نورباران، خیابان شریف واقفی، چهار راه نقاشی، چهار راه شکر شکن، خیابان حافظ به سمت میدان امام(ره) حرکت می کنند، اظهار داشت: در مسیر شماره پنج که از مسجد حجت اکبر آغاز خواهد شد، مردم انقلابی اصفهان با گذشتن از خیابان های شیخ صدوق، پل فردوسی، خیابان فردوسی، میدان فلسطین، خیابان استانداری و خیابان سپاه، به سمت میدان امام حرکت خواهند کرد و در مسیر شماره شش که از مسجد الهادی آغاز خواهد شد؛ مردم از میدان انقلاب، به سمت چهار باغ، میدان امام حین (ع) و خیابان سپاه و نهایتا میدان امام (ره) راهپیمایی می کننند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در مسیر شماره هفت، مردم اصفهان از سمت مسجد امام سجاد (ع) بهارانچی، و گذر از خیابان آتشگاه، به سمت میدان جهاد، خیابان صارمیه، خیابان آیت الله طالقانی، میدان مام حسین(ع)، خیابان سپاه و نهاتا میدان امام(ره) حرکت می کنند.

وی آخرین مسیر را مسیر شماره هشت اعلام کرد و افزود: در این مسر نیز مردم از مسجد موسی بن جعفر (ع) به سمت خیابان خاقانی، خیابان حکیم نظامی، خیابان نظر شرقی، خیابان توحید، خیابان مطهری، میدان انقلاب حرکت کرده و سپس با گذشتن از خیابان چهار باغ، میدان امام حسین (ع) و خیابان سپه به سمت میدان امام (ره) حرکت خواهند کرد.

مسؤول ستاد دهه فجر اصفهان در پایان ضمن دعوت آحاد مردم برای شرکت در راهپمایی یوم الله 22بهمن ماه، گفت: امسال همه مردم در کنار هم با هر سلقیه و گرایشی اثبات خواهند کرد که با وحدت و یکپارچگی خود در دفاع از حریم اسلام، انقلاب و راه امام خمینی (ره)، پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود. /965 /پ202/ص


ارسال نظرات