۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۵۱۸۲
نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان:

شرکت در راهپیمایی عزت‌ آفرین 22 بهمن، فتنه های بدخواهان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه مشترکی، تأکید کردند: شرکت در راهپیمایی عزت‌ آفرین 22 بهمن، فتنه ها و دسایس دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می کند .
نماينده و لي فقيه در استان و استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، در بیانیه مشترکی آحاد و اقشار مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی عزت آفرین 22 بهمن دعوت کردند .

در این بیانیه که نسخه ای از آن برای دفتر رسا در زاهدان ارسال شده، آمده است: دهه فجر یاد‌آور روزهای شجاعت، ایثار و حماسه‌ای است که در آن ایرانیان با مشت‌های گرم خویش در سردترین فصل سال، بنیان ظلم را ذوب کردند و پس از قرن‌ها سکون و سکوت، راه را به سوی استقلال و آزادی گشودند و در نهضتی عاشورایی تاریخ را مبهوت اراده و هنرنمایی خود ساختند .

در ادامه این بیانیه آمده است: جهان پس از سالها، حماسه جاوید و خیزش خیره کننده مردم حق جوی و حقیقت پوی ایران در بهت و شگفتی است و شاید تا قرن‌های متمادی چنین ماسه‌ای را از سر نگذارند .

این بیانیه مشترک می افزاید: امروز ثمره مجاهدت‌ها و خواست ملت آزاده ایران، جوانان غیرتمندی است که در امتداد راه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای انقلاب و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیری را در علوم مختلف هسته‌ای و دانش فضایی، پزشکی و مظامی به دست آورده‌اند که خود گواه روشنی بر اراده و عزم ملی مردم مود و خداجوی ایران است .

در بخش پایانی بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان تأکید شده است: از آحاد و اقشار مختلف مردم مرزدار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان، دعوت می‌شود، همگام با دیگر هموطنان و هچون سال‌های گذشته در راهپیمایی عظیم و عزت‌آفرین یوم الله 22 بهمن شرکت کنند و با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهداء، غرور ملی و دینی خود را از منصه ظهور برسانند و فتنه ها و دسایس دشمنان و بدخواهان اسلام انقلاب را نقش بر آب کنند ./940/د102/ص
ارسال نظرات