۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۵۱۹۴
وزیر کشور:

مردم با حضور خود در 22 بهمن پشتوانه عظیم نظام را نشان خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور، گفت: فتنه گران دیگر کارشان تمام شده و روبه افول هستند و آنچه که مهم است، اعتماد به نفسی است که در مردم ایران در رسیدن به قله های افتخار وجود دارد .
محمدنجار وزير کشور وزير کشور در شوراي اداري سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مصطفی محمد نجار، وزیر کشور، شب گذشته در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که در سالن خاتم استانداری برگزار شد، با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب مرهون زحمات امام (ره)، شهداء و ملت بزرگ ایران است و برکات زیادی برای ما داشته است .

نجار افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر اسلام ناب، آیات الهی و سیره ائمه معصومین(ع) نظام ولایت فقیه را بنا گذاشت .

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی تمام تلاش خود را بکار برد تا این نظام را از بین ببرد و با توطئه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و تحریم های مختلف هرگز نتوانست کاری از پیش ببرد و بعد از آن بحث عدم کارآمدی نظام را تبلیغ کرد.

وزیر کشور، همچنین با اشاره به پیشرفتهای گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فناوری و نظامی تصریح کرد: دشمنان نمی خواهند ما به پیشرفتهای علمی دست یابیم ولی علی رغم تهدیدات در حال دستیابی به قله های افتخار هستیم .

محمد نجار تصریح کرد: ترس استکبار از جمهوری اسلامی اینست که راه انقلاب اسلامی در دنیا الگو می شود و هیبت استکبار در دنیا از بین می رود .

وی با اشاره به تهدیدات استکبار و فتنه های اخیر در کشور، تأکید کرد: انقلاب اسلامی اینقدر مستحکم است که این تهدیدات و فتنه های اخیر نمیتواند هیچ خللی در برابر آن ایجاد کند .

 بیان داشت: مردم با حضورشان در 22 بهمن به جهانیان نشان میدهند که این انقلاب از چه پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است .

وزیر کشور، تصریح کرد: کار فتنه گران دیگر تمام شده است و روبه افول هستند و آنچه که مهم است، اعتماد به نفسی است که در مردم ایران در رسیدن به قله های افتخار وجود دارد .

وی ادامه داد: در سایه همین نگاه است که دولت وارد میدان شده تا بر اساس عدالت در تمام کشور و مناطق محروم کار کند و در عمل هم این را نشان داده است.

مصطفی محمد نجار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه، مقام معظم رهبری یکی از دغدغه های اصلی شان بحث توسعه شرق کشور است، گفت: عدالت می طلبد در جاهایی که کمتر برخوردار هستند بیشتر توجه شود.

وی، با اشاره به وحدت مثال زدنی که در استان سیستان و بلوچستان بین اقوام و مذاهب مختلف وجود دارد، افزود: دشمنان درصدد توطئه و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند و آنها از آرامش و همدلی که در استان و بین مردم وجود دارد عصبانی هستند.

وزیر کشور، خطاب به مدیران استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت ساماندهی مبادلات غیرقانونی، اعتلای ارزشهای فرهنگی و ویژگیهای هویتی منطقه، تقویت و گسترش مناسبات فرهنگی، تقویت اقتصادی در سطح ملی، تعامل و همکاری و وحدت بیشتر برای کار در استان، فرهنگ سازی در راستای وحدت بین اقوام و مذاهب استان و توجه به اشتغال، ازدواج و مسائل جوانان و همچنین بر توجه و فراهم آوردن روحیه شادی و نشاط در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: امروز دشمن تلاش دارد یأس و ناامیدی را در جامعه و بخصوص برای نسل جوان ایجاد کند ./940/پ202/ج

ارسال نظرات