۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۵۰
امام جمعه زاهدان:

دشمنان از حضور حماسی مردم مبهوت شدند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، با اشاره به حضور حماسی و شگفتی آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: رسانه های دشمنان از این حضور حماسی مردم به گیجی افتادند و مبهوت شدند .
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان، با قدردانی از حضور حماسی و شگفتی آفرین مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: مردم همچون هشت سال دفاع مقدس برای خدا به میدان آمدند و خداوند نیز این دلها را بر مسیر حق هدایت می کند و با پیوند دلها، ابهت و عظمت می آفریند و برای دشمن هم دلهره و ترس می آورد .

خطیب جمعه زاهدان، گفت: اینکه دشمن به جنگ نرم روی آورده به دلیل ابهت و عظمت و اخلاص مردم ایران است و خداوند ترس و دلهره این مردم را در دل دشمن افکنده است .

وی، با اشاره به دفاع خداوند در همه زمینه ها و همه شرایط از مردم ایران، افزود: خداوند در طول سه دهه از عمر نظام اسلامی به بهترین شکل از آن دفاع کرده است تا جایی که نظام محکم و مستحکم و برقرار ایستاده است .

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، بیان داشت: دشمنان درپی جدایی مردم ماست و با پیچیده عمل کردن، مرموزانه وارد صحنه شدن و با چهره نفاق، شایعه پراکنی و تحریک انگیزه های قومی و قبیله ای در مقام ایجاد تفرق و تشتت در کشور ما هستند .

وی، تصریح کرد: چه می شود که در راهپیمایی 22 بهمن همه اقشار و جناحها حتی چپ و راست با اختلاف سلیقه اما با اتحاد روی محورها و اصول کلیدی قانون اساسی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به دست هم از زن و مرد به صحنه آمدند و رسانه های دشمنان نیز از این حضور به گیجی افتادند و مبهوت شدند .

عضو خبرگان رهبری، تأکید داشت: اسلام گرایی و ولایتمداری، بصیرت و آگاهی مردم و وحدت دینی و ملی از عوامل این حضور مردم است .
امام جمعه زاهدان، افزود: ملت ایران هر کجای صحنه را اسلام و دین ببینند و به ارزشهای اعتقادی وابسته باشد همه اختلافات سلیقه را کنار می گذارند اما دشمنان ما بخاطر نداشتن محاسبات روی اعتقادات مردم همیشه دچار اشتباه شده اند .

وی، تأکید کرد: مردم ما امروز کاملاً دشمن را می شناسند و شیوه ها و شگردهای عملیاتی دشمن را شناسایی کرده اند و میدانند دشمن روی گرایشات قومی و مذهبی برای جدا کردن آنها برنامه دارند .

خطیب جمعه زاهدان، خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت و آگاه ایران می دانند که نباید به شکلی حرکت کرد که دشمن خوشحال شده و یا در وی طمعی ایجاد شود ./940/پ202/ص
ارسال نظرات