۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۵۳۵۴
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

حجت‌الاسلام والمسلمین فاکر در بیداری جامعه نقش کلیدی داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حساسیت در مقابل جریان های انحرافی و التقاطی را از جمله ویژگی های بارز مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین فاکر دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاکر  در بیداری جامعه نقش کلیدی داشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگاران در سخنانی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاکر، وی را از جمله روحانیان مبارز، ثابت قدم، آگاه و بصیر به حوادث فرهنگی اجتماعی و سیاسی دانست.
 
وی گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین فاکر، نسبت به جریان های التقاطی و انحرافی حساسیت زیادی داشت و ارتحال وی ثلمه ای در جامعه دینی بود که به راحتی پر نخواهد شد.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین فاکر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: این عالم ربانی بعد از انقلاب نیز از یاران امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری بود و در عرصه بیداری و آگاهی جامعه نقش ویژه‌ای داشت. 

وی در ادامه بیان داشت: مرحوم فاکر از معدود روحانیانی بود که نسبت به این مسائل با عنایت ویژه توجه لازم را داشت و مایه روشنگری بقیه فضلا و روحانیون نیز بود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین فاکر در تبیین و روشننگری حوادث مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی نقش کلیدی را ایفا کرد گفت:این عالم ربانی بعد از انقلاب اسلامی در تبیین مواضع انحرافی فرقه ها و منافقان در استان خراسان و دیگر شهرهای کشور و همچنین در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقش ویژه ای را ایفا کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات