۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۷۵۴۴۸
آیت الله نمازی:

راهپیمایی روز 22 بهمن رزمایش و مانور سیاسی ملت در برابر دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به حضور کم نظیر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: چنین حضوری در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و بحمدلله ملت ما نشان دادند در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم و استوار هستند.
1/ آيت الله نمازي
آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه شهر کاشان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن گفت:ملت ایران با آگاهی و درایت کاملی که دارند، در این روز بزرگ و حماسی تاریخ ایران معجزه آفریدند.

وی با تحسین حضور کم نظیر ملت در این راهپیمایی تصریح کرد: چنین حضوری در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و بحمدلله ملت ما نشان دادند در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم و استوار هستند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: در این حضور مردم، پیام های متعددی نهفته است و این راهپیمایی باشکوه ملت افزون بر داشتن ویژگی های راهپیمایی های سال های گذشته ملت، از شاخصه های دیگری نیز برخوردار بود.

این استاد حوزه علیمه با اشاره به شرایط کنونی کشور و توطئه های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران تاکید کرد: قبل از راهپیمایی روز 22 بهمن، غربی ها و آمریکایی‌ها تلاش های فراوانی برای مشارکت کم مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن انجام دادند و با بکارگیری رسانه ها و سایت های خود در این راستا تلاش های فراوانی را انجام دادند تا مردم را از حضور در این راهپیمایی منصرف نمایند.

وی تصریح کرد: آنها حتی پیاده نظام خود را نیز هماهنگ کرده بودند تا با لباس های مخصوص و شعارهای مشخص در این روز حضور یابند؛ اما ملت ایران بی توجه به تبلیغات دشمنان پرشورتر از همیشه در راهپیمایی حاضر شده و آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

آیت الله نمازی بیان داشت: ملت ایران وقتی احساس کند که دشمن در صدد توطئه علیه انقلاب و ارزش ها است پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می شوند و نقشه های دشمنان را نقش برآب می سازند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به پوشش خبری بیش از سیصد خبرنگار شبکه خارجی از راهپیمایی روز 22 بهمن تصریح کرد: اینها از تمام ابزار و امکانات خود بهره گرفته بودند تا با اقدامات مختلف حماسه حضور مردم را کمرنگ و تحت الاشعاع قرار دهند؛ اما خودشان نیز از حماسه کم نظیر ملت گیج شده بودند. 

وی راهپیمایی روز 22 بهمن ملت را رزمایش و مانور سیاسی و اعتقادی مردم ایران در مقابل دشمنان دانست و ابراز داشت: در این حضور حماسی مردم عبرت ها و درس های فراوانی برای دوستداران و دشمنان انقلاب وجود دارد و به دشمنان انقلاب نشان داد اگر دست از پا خطا کنند باید بدانند ملت ایران همیشه در صحنه است و از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با تبیین پیام های حضور مردم برای دوستداران انقلاب گفت: پیامی که راهپیمایی روز 22 بهمن برای مسوؤلان کشور داشت این بود که بیش از پیش در حل مشکلات بکوشند و با برنامه ریزی و تلاش بیشتر کمبودها و کاستی ها را برطرف نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تحسین دستاوردهای مختلف کشور در زمینه های علمی، پزشکی و هسته ای گفت: بحمدلله با همت جوانان انقلاب امروز کشور ما در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی شماری دست یافته است و دشمنان ما از این دستاوردها و پیشرفت ها عصبانی شده اند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات