۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۵۴۹۶

احداث حوزه علمیه خواهران زنجان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کلنگ آغاز عملیات احداث ساختمان جدید حوزه علمیه الزهرای خواهران زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان به زمین زده شد.
احداث حوزه علميه خواهران زنجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، کلنگ احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران زنجان، روز گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به زمین زده شد.

محمد رئوفی نژاد، استاندار زنجان، در این مراسم اظهار داشت: حوزه علمیه جدید خواهران در شهرک پونک به مساحت ده هزار متر مربع احداث می شود. 

وی با بیان این‌که واگذاری زمین برای حوزه‌های علمیه خواهران و برادران بر اساس تعداد جمعیت شهرستان‌ها خواهد بود، افزود: باید دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سریع این پروژه به تعهدات خود عمل کنند.

به گفته استاندار زنجان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع 316 پروژه در مناطق مختلف استان افتتاح و کلنگ ‌زنی شد، گفت: این طرح‌ها و پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 295 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان زنجان کلنگ‌زنی و افتتاح شده است.

گفتنی است، زمین احداث این مرکز علوم اسلامی از سوی مسکن و شهرسازی واگذار شده که بعد از اتمام این پروژه پانصد‌ طلبه در سطح دو و نود طلبه در سطح سه پذیرش خواهند شد./935/د102/س

ارسال نظرات