۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۵۹۷۶
در آستانه برگزاری چهارمین یادواره شهدای تاسوکی؛

هیئت امناء گلزار شهدای حضرت رسول اکرم شهر ادیمی با امام جمعه زاهدان دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ رییس و اعضای هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی در آستانه برگزاری چهارمین یادواره شهدای تاسوکی با امام جمعه زاهدان، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان بصورت جداگانه دیدار کردند .
ديدار هيئت امناي گلزار شهداي حضرت رسول اکرم (ص) شهر اديمي با امام جمعه زاهدان ديدار هيئت امناي گلزار شهداي حضرت رسول اکرم (ص) شهر اديمي با امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، رییس و اعضای هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی با امام جمعه زاهدان، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به صورت جداگانه دیدار کردند .

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در این دیدار با قدردانی از مقام شامخ شهدای شهر ادیمی زابل به تشریح نقش فرهنگ ایثار و شهادت در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء دوران دفاع مقدس پرداخت و از اهتمام مؤسسه فرهنگی گلزار شهداء شهر ادیمی در برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدای تاسوکی در پنج شنبه آخر هر سال تقدیر کرد .

علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در دیدار هیئت امنای گلزار شهدای شهر ادیمی، اظهار داشت: جوانان انقلاب اسلامی همانگونه که انقلاب را به رهبری امام راحل حمایت و مدیریت کردند و هنگام دفاع مقدس از خود شجاعت نشان دادند امروز نیز حول محور ولی امر مسلمین، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نحو قابل تحسینی مدیریت می کنند .

محمود غلامی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: با هدف تکریم از جایگاه شامخ شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان سال آینده در تمامی بخشهای استان یادواره شهدا برگزار می شود .

سردار حبیب لکزایی، جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و رئیس هیئت امناء گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی نیز در این دیدارها با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و مذهبی این گلزار بیان داشت: سعی ما اینست که شهدا برای این جمع الگو باشد و تلاش کنیم تا راه شهداء را ادامه دهیم تا عاقبت بخیر شویم .

پدر طلبه شهید مسلم لکزایی(از شهدای حادثه تروریستی تاسوکی) با تشکر از امام جمعه زاهدان بخاطر شرکت در سه یادواره ای که تاکنون در این گلزار برگزار شده، افزود: گلزار شهدای شهر ادیمی برنامه های مختلف فرهنگی را برای مردم منطقه برنامه ریزی و برگزار کرده است و امسال نیز چهارمین یادواره شهدای مظلوم حادثه تروریستی تاسوکی و دیگر شهدای این گلزار در پنج شنبه آخر اسفندماه جاری برگزار می شود.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام حمید حیدری نسب، امام جمعه شهر ادیمی با اشاره به دلاوریهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: مردم منطقه پشت آب و شهر ادیمی زابل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 120 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و امروز نیز با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری اماده جانفشانی در راه دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند .

گفتنی است، در پایان دیدار هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی با امام جمعه زاهدان، لوح یادبودی از سوی برادر روحانی شهید حجت الاسلام پیغان از شهدای حادثه تروریستی تاسوکی بخاطر عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان به برنامه های این گلزار، به امام جمعه زاهدان اهداء شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات