۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۶۰۱۴
با حضور مراجع تقلید و علما؛

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مرحوم فاکر در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا فاکر عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
  حجت الاسلام فاکر مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا فاکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمدرضا فاکر از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری، یک شنبه شب با حضور مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه در مسجد اعظم قم برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی از مراجع تقلید و آیات علوی گرگانی، جوادی آملی ، عباس کعبی، مرتضی مقتدایی، فاضل لنکرانی و طاهری خرم آبادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله امینی امام جمعه قم آیت الله شرعی رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و حجج اسلام والمسلمین حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه علیمه قم، ربانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم، شهرستانی مسؤول دفتر حضرت آیت الله سیستانی در ایران، ملکا مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم، محمود رجبی قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. 

در این مراسم حجت الاسلام صالحی خوانساری از اساتید حوزه علیمه قم، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین فاکر، از این مرحوم به عنوان روحانی مخلص، بصیر و فداکار و ولایی یاد کرد و گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین فاکر در تمام لحظات عمر خود همواره سعی می کرد در مسیر درست و مستقیم حرکت کند.

وی ابراز داشت : این مرحوم در تمام فرازو نشیب ها، همواره یکرنگ و تابع ولایت بود و به دلیل امتزاج علم و ایمان از هیچ سرزنشی هم باک و واهمه نداشت.

این استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: حضور بزرگان و علما درمراسم تشیع و تدفین این عالم ربانی نشانگر جایگاه ویژه وی در انقلاب بود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات