۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۶۰۸۰۵
حجت الاسلام زارع:

دشمن در این انتخابات کانون های وحدت را هدف قرار داده است

دشمن در این انتخابات کانون های وحدت را هدف قرار داده است
رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در قم با بیان اینکه دشمن سعی دارد جامعه را غیرعقلانی کرده و کانون های وحدت را هدف قرار دهد، تصریح کرد: نباید اجازه تکرار غرب گرایی را بدهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بهزاد زارع مسؤول ستاد دکتر زاکانی در قم در نشست «بررسی بایسته‌های جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری» که با حضور اساتید و کارشناسان طیف های مختلف حوزوی و دانشگاهی و فعالان انتخاباتی عصر دوشنبه در خبرگزاری رسا برگزار شد بیان داشت: اختلاف نظر و اختلاف سلیقه در جبهه انقلاب وجود داشته و طبیعی نیز است که سبب رشد و پویایی بوده است. در جریان مقابل همواره سعی شده اهداف دنبال شده خود را به عنوان اختلاف سلیقه معرفی کند. مثلا افراد غرب گرا می گویند که اصولگرایان یک سلیقه داشته و ما نیز سلیقه ای دیگر برای اداره کشور پیش می گیریم. حتی در خود آمریکا به دو جناح جمهوری خواه و دموکرات تقسیم شده و ده ها سال است منافع ملی نامشروع خود را یک دست دنبال می کنند و در هدف دولت خود سر سوزنی اختلاف ندارند.

وی با بیان اینکه در مناظرات ترامپ و بایدن سر سوزنی اختلاف در خصوص برخورد با ایران و بازی در زمین طرف مقابل دیده نمی شود، افزود: هدف مشترک بایدن و ترامپ در یک اختلاف سلیقه هیچ تفاوتی با هم ندارد و فقط در شدت برخورد با ایران اختلاف دارند. متأسفانه در کشور ما در خصوص برخورد با آمریکا چنین نیست و تفاوت جریان غرب‌گرا در حد یک اختلاف سلیقه نبوده که در کارنامه خود بارها اثبات کردند. در خرداد 76 «درود بر سه سید فاطمی، خمینی، خامنه ای، خاتمی» شعار غالب بود که چندی بعد پایبندی به آرمان های امامین انقلاب دیده نشد.

حجت الاسلام زارع در ادامه شکستن انحصار را از شعارهای خاتمی معرفی کرد و گفت: در آخر دوره ریاست جمهوری هاشمی برخی از نمایندگان به دنبال نقض قانون اساسی و ادامه دادن ریاست جمهوری هاشمی بودند و خاتمی خود را علیه انحصار معرفی کرد اما پس از رأی آوری سخنگوی دولت و وزیر ارشاد را از همان انحصار طلبان انتخاب کردند. از این رویه نیز از خاتمی سؤال شد که به راحتی گفت در عالم سیاست مهره چینی های اینچنینی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اداره 32 ساله دولت از سوی گفتمان غرب گرا بیان داشت: در دولت شهید رئیسی هم بدنه کارشناسی همسو با غربگرایان بود و به جای اینکه پاسخگو باشند، تقصیرات را گردن نظام می اندازند. با جریانی روبرو هستیم که عامل و بانی وضع موجود هستند و همین وضعیت را بر سر ملت می کوبند. آقای روحانی با شعار «چرخ سانتریفیوژ باید بپرخد اما چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد» رأی آورد و 2سال و نیم سطح روابط را به سطح کاردار رساند و حداقل ارتباط دیپلماتیک را داشت.

رئیس ستاد دکتر زاکانی در قم انتخابات دور دوم را تقابل دو گفتمان اساسی دانست و تأکید کرد: از کودتای سال 32 تا به حال بارها در مقابل آمریکا عقب نشینی کردیم اما آمریکا از استراتژی خود عقب ننشسته و این تلاش آخرین بار در دولت 8ساله حسن روحانی صورت گرفت؛ ما نباید اجازه تکرار این امر را بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در انتخابات تلاش دارد جامعه را غیرعقلانی کرده و کانون های وحدت را هدف قرار دهد و همچنین سعی کرده که یأس و ناامیدی را القا کند. جبهه انقلاب باید این سه راهبرد دشمن را هدف قرار دهد و اتحاد و انسجام ملی را دنبال کند. در انتخابات های مختلف از سوی رهبری از همه مردم دعوت شد با این عبارت که حتی اگر مخالف رهبر هستند هم شرکت کنند.

ارسال نظرات