۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۶۱۲۶۵
کوثری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

مشارکت پرشور مردم؛ زمینه‌ساز اقتدار ملی/ ادعای تقلب در انتخابات ایران یک تفکر شیطانی است

مشارکت پرشور مردم؛ زمینه‌ساز اقتدار ملی/ ادعای تقلب در انتخابات ایران یک تفکر شیطانی است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی قوای مقننه و قضائیه را آماده همکاری با دولت چهاردهم عنوان کرد و گفت: تقلب در انتخابات ایران تفکری شیطانی است.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سیاسی تشکر کرد و گفت: جای تشکر مضاعف دارد که مردم در مرحله دوم انتخابات پرشورتر حاضر شدند و مانند 45 سال پیش، اینچنین احساس مسئولیت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم در انتخابات را به قطع و یقین دارای اثرات بسیار مهم در اقتدار کشور و ملت توصیف کرد و ابراز داشت: این آراء باعث می‌شود رئیس جمهور منتخب با قدرت بیشتر کار خود را شروع کند و ادامه دهد؛ نتیجه این کار به خود مردم باز می‌گردد.

وی با تأکید بر مردم‌سالاری دینی و قانونمند برگزار شدن انتخابات در ایران اسلامی ابراز داشت: تقلب در انتخابات ایران یک تفکر شیطانی است، در انتخابات ایران اقشار مختلف و نمایندگان نامزدها در صندوق‌های مختلف حضور دارند و همگی بر صحت برگزاری انتخابات شهادت می‌دهند.

کوثری با اشاره به ادعای تقلب انتخاباتی در سال 1388 تصریح کرد: سال 1388 هم که اینقدر بازی در آوردند و مسأله تقلب را مطرح کردند، هیچ سند و مدرکی برای انجام این کار نداشتند؛ این یک تفکر شیطانی است که غربی‌ها و عوامل داخلی همسو و هم فکر آن‌ها که فقط اسم ایرانی دارند و جز خیانت کاری بلد نیستند در ذهن می‌پرورانند و مسأله تقلب را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی انتخابات اخیر را مد نظر قرار داد و گفت: دیدید که مردم رأی خود را دادند و از صندوق هم همان چیزی که مردم خواستند، خارج شد، رئیس جمهور منتخب کارهای مقدماتی خود را انجام می‌دهد تا پس از طی مراحل قانونی، کار خود را به صورت رسمی شروع کند.

وی درباره وحدت قوا، تأکید کرد: قوای قضائیه و مقننه آمادگی همه جانبه خود در کمک به قوه مجریه را اعلام کرده‌اند، حالا این رئیس جمهور منتخب است که باید طوری عمل کند که این وحدت بیش از گذشته باشد.

محمود لطیف

ارسال نظرات