۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۶۲۲۴۷
آیت الله سعیدی:

دولت چهاردهم به معیارهای رهبر انقلاب در انتخاب وزرا و انتصاب افراد توجه ویژه داشته باشد

دولت چهاردهم به معیارهای رهبر انقلاب در انتخاب وزرا و انتصاب افراد توجه ویژه داشته باشد
امام جمعه قم تاکید کرد: معیارهای مشخص شده از سوی رهبر انقلاب برای انتصاب وزرا و کابینه هیات دولت، می تواند چراغ راه بسیار خوبی برای دولت در چینش کابینه باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه شهر قم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم ضمن توصیه به تقوای الهی با اشاره به اسلام آوردن فوج فوج مردم به دین اسلام در زمان پیامبرگرامی اسلام (ص) اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید وقتی نصرت الهی شامل انسان شود، مردم فوج فوج به اسلام روی خواهند آورد.

وی افزود: بزرگان جهان اسلام و مسلمین نباید از دشمنان خود غفلت کنند؛ بلکه باید همیشه مراقب اهداف و برنامه های دشمنان بوده و پادزهرهای لازم برای مقابله با آنان را داشته باشند.

امام جمعه شهر قم با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه در انقلاب اسلامی توسط آیت الله طالقانی بیان داشت: از آغاز انقلاب اسلامی، نماز جمعه، مرکز تبیین کننده و خنثی کننده تلاش های دشمنان بوده است؛ مرکزی که در آن روشنگری و تبیین گری های لازم در طول انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به هم زمانی آغاز بکار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم ابراز کرد: این هم‌زمانی فرصتی برای همکاری و همیاری دولت و مجلس است و معیارهای مشخص شده از سوی رهبر انقلاب برای انتصاب وزرا و کابینه هیات دولت و انتصاب ها، می تواند چراغ راه بسیار خوبی برای دولت در این راستا باشد.

آیت الله سعیدی با اشاره به درپیش بودن مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی میان انتخاب مردم و تنفیذ انتخاب ملت به دست ولی امر مسلمین تناسب بسیار لطیفی قرار داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی اعتراضی مردم آمریکا به خاطر جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و استقبال کنگره آمریکا از سخنرانی نتانیاهو بیان داشت: نتانیاهو قصاب غزه در نطق خود در کنگره به کرّات از ایران اسلامی نام برد و گفت مردم ایران شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند و به همین خاطر باید آمریکا از آنان حمایت کند.

امام جمعه شهر قم افزود: نتانیاهو با سخنان خود سعی کرد توطئه های جدیدی را علیه ملت ایران به وجود آورد اما باید بداند که ملت بزرگ ایران اسلامی با تدابیر امام و رهبری، تاکنون همه توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی را خنثی کند و ان شاءالله از این به بعد نیز خنثی خواهد کرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به بسته شدن مراکز فرهنگی و اسلامی در آلمان و اقدامات دولت آلمان در این زمینه اظهار داشت: این است وضعیت حقوق بشر و آزادی بیان در غرب و اروپا. همه این کشورها در سیطره صهیونیست ها و یهودی ها هستند اما به لطف خداوند به زودی طومار آنان پیچیده خواهد شد.

ارسال نظرات