۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۶۲۳۲۷
فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم:

دانش آموزان در صف اول مبارزه با دشمنان در جنگ فرهنگی و اعتقادی هستند

دانش آموزان در صف اول مبارزه با دشمنان در جنگ فرهنگی و اعتقادی هستند
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: امروز هم کربلاست، انسان‌های بی‌گناهی دارند سلاخی می‌شوند آن زمان با شمشیر، امروز با بمباران و موشک قطعه قطعه می شوند، پس بدانید و بدانیم بر اساس این فکر و این تحریف در مقابل دشمنان محکم هستیم و خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که در یادمان این عملیات برگزار شد، اظهار داشت: عاشورای هر سال مثل عاشورای سال ۶۱ قلمداد شود، تلقی کنید عاشورای امسال را مثل عاشورای سال ۶۱ ببینیم برای اینکه همه سقف‌بندی‌ها همه آن آرایش‌هایی که در تقابل جبهه حق و باطل بود امروز در این دنیا وجود دارد همان آرایش‌های که در مقابل جبهه حق امام حسین (ع) و یارانش و دین بر حق امام حسین شکل گرفت امروز هم این آرایش در مقابل دین بر حق دنیا و بر اساس محور نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.

فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در استان کرمانشاه افزود: امروز آیا عاشورا نیست؟ آیا کربلا وجود ندارد؟ این ظلم و ستیز و کشتار انسان‌های بی‌گناه و مردان و کودکان که بسیار غم انگیز و گریه آور بر همه مسلمانان است این شمرهای زمان و یزیدیان زمان نیستند که در دولت کفر و جهان استکبار برای آنها ایستاده و سوت و کف می‌زنند اینجور ببینیم عاشورا توقف ندارد ما اصل نقطه و زمان و خنثی نداریم، مکان خنثی نداریم امروز هم عاشورا است، امروز هم کربلاست، انسان‌های بی‌گناهی دارند سلاخی می‌شوند آن زمان با شمشیر، امروز با بمباران و موشک قطعه قطعه می شوند، پس بدانید و بدانیم بر اساس این فکر و این تحریف در مقابل دشمنان محکم هستیم و خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز در سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد هستیم عملیاتی که یادآور شهادت و شهامت‌هایی است که تا ابدیت تاریخ زنده است امروز با افتتاحیه راهیان غرب و شمال غرب دانش آموزی کشور همزمان شده است.

سردار ریحانی بیان داشت: بخش زیادی از رزمندگان بسیجی در دفاع مقدس دانش آموزان بودند بسیاری از شهدای ما در دفاع مقدس دانش آموزان بودند و در همه زمان ها این‌ها می‌توانند موثر باشند امروزه هم در این روزهای جهاد فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان در صف اول مبارزه با دشمنان هستند.

وی خاطر نشان کرد‌‌: امام راحل در آن زمان با آن تفکر بلند و پیامبر گونه خود قطعنامه را پذیرفت و به گفته خودش جام زهر را سر کشید برای اینکه ایران و این نظام بماند و راه شهدا و فرهنگ شهدا که بر اساس فرهنگ عاشورایی است بماند.

سردار ریحانی در پایان‌ سخنان خود خاطرنشان کرد: منافقین بهترین امتیاز و بهترین فرصت بودند که به ایران حمله کنند و امتیاز بگیرند و بخش‌هایی از ایران را تصرف کنند که در پای میز مذاکرات دست برتر با عراق باشند از طرفی منافقین در عراق یک نیروی عمده‌ای بودند ولی هرگز این چنین نشد./1400/

ارسال نظرات