۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۶۲۶۳۱
حجت الاسلام افتخاری مطرح کرد؛

مشروعیت انتقام خون شهید هنیه برای جمهوری اسلامی ایران

مشروعیت انتقام خون شهید هنیه برای جمهوری اسلامی ایران
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس گفت: در این حادثه رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم کشور ما مرتکب جنایت شد و حق انتقام برای ما محفوظ است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با اشاره به شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حادثه تروریستی تهران گفت: این مجاهد بزرگ چندین بار در معرض شهادت بودند و حتی در یکی از عملیات های تروریستی جانباز شده بود که این بار به  فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهید هنیه از ملت فلسطین به پا خواست که از اشغال آن نزدیک به ۸۰ سال می گذرد و مردم آن هنوز پا بر جا هستند و شهادت هنوز در این ملت زنده است و چقدر خون های مظلوم ریخته بشود مقاومت آن ها بیشتر می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس اظهارداشت: بعد از شهادت سردار زاهدی و همراهان ایشان در کنسولگری ایران در سوریه، ایران در پاسخ آن یک عملیات پیچیده طراحی کرد و دو نقطه مهم در اسرائیل را هدف قرار داد و اسرائیل هم تلاش کرد که عظمت حمله ایران را مخفی کند ولی مسئولین امنیتی آن ها این پیام را دریافت کردند که کار ایران چقدر بزرگ بود.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی در باتلاق غزه دست و پا می زند و چند روز پیش نیز درگیر یک تنش داخلی شد و برای کنترل مشکلات خود تحت فشار قرار دارد و همین بود که تلاش کرد یک انتقام از غزه و ایران بگیرد اما شهادت این شهید مظلوم و خون ریخته این مجاهد یک جوششی ایجاد می‌کند و باعث تقویت جبهه مقاوت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری اذعان نمود: صهیونیست ها فکر می کنند با این کشتار ها مردم دست از مقاومت بر می دارند اما غافل از اینکه در این هفتاد سال با ریختن خون شهدا ریشه مقاومت محکمتر شده است و یقین بدانیم خون این شهید مظلوم که مهمان ما بود موجب سستی رژیم اشغال گر خواهد شد و به پیروزی جبهه مقاومت خواهد انجامید.

وی ادامه داد: انتقام شهید زاهدی را که نیروی جمهوری اسلامی بود و در کشور دیگری مورد هدف قرار گرفته را با عملیات وعده صادق یک گرفتیم و اما این شهید در کشور ما مهمان بودن و ما ایرانی ها نسبت به مهمان های خود تعصب ویژه ای داریم و معتقدیم به همین لحاظ انتقام خون این شهید را دو برابر خواهیم گرفت و با یاری خداوند عملیات وعده صادق ۲ رقم خواهد خورد که موجب سستی هرچه بیشتر رژیم پوشالی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۱ در جواب حمله دشمن به سفارت ما بود و حق انتقام برای ما محفوظ بود و دنیا هم با ما در انتقام گرفتن موافق بود و در این مورد هم حق انتقام برای ما مشروع خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این حادثه دشمن مرتکب دو جنایت شد اول این که رژیم صهیونیستی مهمان ما و یکی از سران جبهه مقاومت را به شهادت رسانده است و دومین جنایت این است که به حریم کشور ما تجاوز کرد و در نتیجه باید درس عبرت سنگینی به آنان داده شود.

ارسال نظرات