۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۷۶۲۶۳۳
رئیس قو قضائیه:

شهادت هنیه طوفان‌الاقصی را شعله‌ورتر می‎‌سازد

شهادت هنیه طوفان‌الاقصی را شعله‌ورتر می‎‌سازد
رئیس قوه قضاییه طی پیامی ترور شهید اسماعیل هنیه را یک اقدام بزدلانه تروریستی دانست و گفت: شهادت شهید هنیه و همراه ایشان را به ملت بزرگ فلسطین، حماس، کلیه گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده مکرم هنیه تبریک و تهنیت می‌گویم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر و سردار مجاهد جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

 این پیام به شرح زیر است: 

مِّنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوُا مَا عاهَدُوا اللّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلوا تَبدِیلا

شهادت رهبر پر افتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت «آقای اسماعیل هنیه» که عمر بابرکت خود را در مسیر جهاد فی سبیل‌الله طی نمود و در این راه از تقدیم اولاد و اَحفاد خود نیز دریغ نورزید، بدون تردید برای او فوزی عظیم و فرجامی سعادتمندانه و برای ملت مقاوم و مظلوم فلسطین مایه ی فخر ومباهات است. 

بلاشک فقدان شهید هنیه این مجاهد مخلص و آزاده، ثلمه‌ای بزرگ برای مقاومت سرافراز ملت فلسطین در برابر سفاکان و غاصبان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی خواهد بود؛ اما بحول و قوه الهی خون مطهر این شهید والامقام، حماسه ساز می‌شود، افق گشایی می‌کند و درخت تناور مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد و آتش خشم ملت مبارز و حماسه‌ساز فلسطین را در امتداد طوفان الاقصی شعله‌ورتر می‌سازد.

عناصر شقی، زبون و جنایتکار دخیل در به شهادت رساندن شهید هنیه بدانند که خون مطهر این شهید، شور وخشم و عظمت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌های غاصب را مضاعف گردانده و مورد عقاب و انتقام سخت قرار خواهند گرفت. 

اینجانب این اقدام بزدلانه تروریستی را محکوم نموده و شهادت شهید هنیه و همراه ایشان را به ملت بزرگ فلسطین، حماس، کلیه گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده مکرم هنیه تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان و همه مجاهدان راه حق غفران واسعه وعلو درجات مسئلت می نمایم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

ارسال نظرات