۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۶۲۷۷۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی موذن انقلاب است

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی موذن انقلاب است
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی موذن انقلاب است، گفت: پرهیز از سیاست زدگی و مرزبندی های جناحی و حرکت در صراط مستقیم انقلاب از مهمترین مولفه های وجودی شورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد با گرامیداشت فرارسیدن ۱۲مرداد سالروز تاسیس این شورا گفت: پرهیز از سیاست زدگی و مرزبندی های جناحی و حرکت در صراط مستقیم انقلاب از مهمترین مولفه های وجودی شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی است.

وی افزود: نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس این شورا نشان دهنده نقش محوری تبلیغات و تعظیم شعائر است که جزو مهمترین سیاست های این شورا به حساب می آید.

حجت‌الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: پیروی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و دفاع از ارزش های اصیل اسلامی جزو افتخارات این شوراست و همواره این مسیر صحیح و روشن را ادامه خواهد داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان با اشاره به جنایت رژیم صهيونيستي در ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: ارتکاب این عمل جنایتکارانه در خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی را برای عاملین و حامیان آن به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی به دنبال خواهد داشت و خشم ملت های مسلمان به زودی هیمنه این رژیم پوشالی را برای همیشه در هم خواهد شکست.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات