۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۶۴۵۸۲

سومین حرم اهل بیت غرق در عزای رسول اکرم و امام حسن مجتبی + عکس

سومین حرم اهل بیت غرق در عزای رسول اکرم و امام حسن مجتبی + عکس
مصادف با ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن‌مجتبی‌(ع) شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) غرق عزا و ماتم شد و شیعان و دلدگان مکتب اهل بیت(ع) در سراسر شهر عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، مصادف با ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن‌مجتبی‌(ع) شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) غرق عزا و ماتم شد و شیعان و دلدگان مکتب اهل بیت در سراسر شهر عزاداری کردند.

مراسم عزاداری رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن(ع) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور تولیت، زائران و مجاوران حرم مطهر و هیئات عزاداری برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدرضا سنگری به ایراد سخن پرداخت و حاج سید محسن بنی‌فاطمی در رثای اهل بیت(ع) عصمت و طهارت مرثیه‌سرایی کرد.

لازم به ذکر است، عزاداری خدام نوجوان حرم مطهر و اطعام زائران حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام، از دیگر برنامه های عزاداری در حرم مطهر بود.

سومین حرم اهل بیت غرق در عزای رسول اکرم و امام مجتبیسومین حرم اهل بیت غرق در عزای رسول اکرم و امام مجتبیسومین حرم اهل بیت غرق در عزای رسول اکرم و امام مجتبیسومین حرم اهل بیت غرق در عزای رسول اکرم و امام مجتبی

ارسال نظرات