۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۴۷۱۱

تاکید استاندار فارس بر تحول شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی

تاکید استاندار فارس بر تحول شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی
استاندار فارس گفت: امروز کارگاه سازندگی در تمام نقاط استان و در کل شهرها و روستاها برپا است و امیدواریم تداوم این روند روز به روز به کاهش مهاجرت به شهرهای بزرگ و در ادامه به مهاجرت معکوس منتهی شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در حاشیه افتتاح پروژه های شهرداری شیراز که با حضور وزیر کشور انجام شد، گفت: طی سه سال گذشته، شهرداری شیراز با حمایت شورای اسلامی این شهر گام های اساسی در جهت محرومیت زدایی در این شهر برداشته و پروژه های خوبی در این جهت به بهره برداری رسانده یا در دست اجرا دارد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا امروز نیز شاهد بهره برداری و آغاز عملیات چندین پروژه با حضور وزیر کشور در شیراز هستیم که امیدواریم این پروژه‌ها بتواند تحول خوبی در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) ایجاد کند.
 
استاندار فارس گفت: هرچقدر که شهرهای بزرگ را گسترش دهیم و مسائل رفاهی را در آنها توسعه دهیم اما در مقابل از شهرهای کوچک و روستاها غافل شویم و فکر و برنامه‌ای برای آنها نداشته باشیم، این مساله روند مهاجرت از شهرهای کوچک و روستاها به شهرهای بزرگ را تشدید خواهد کرد.
 
ایمانیه افزود: امروز کارگاه سازندگی در تمام نقاط استان و در کل شهرها و روستاها برپا است و امیدواریم تداوم این روند روز به روز به کاهش مهاجرت به شهرهای بزرگ و در ادامه به مهاجرت معکوس منتهی شود.
 
وی اظهار کرد: اینکه فقط به محرومیت زدایی از شهرهای بزرگ بپردازیم مهاجرت را بیشتر خواهد کرد و بنابراین باید به فکر شهرهای کوچک و روستاها نیز باشیم تا ماندگاری جمعیت در آنجا بیشتر شود.
 
استاندار فارس، ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در این استان گفت: در ادامه برنامه صبح و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در شهر شیراز که با حضور وزیر کشور انجام می شود، در ادامه این حضور، بعد از ظهر امروز نیز چندین جلسه در خصوص ساماندهی اتباع، مواد مخدر، اعتیاد، تصادفات و همچنین مباحث مرتبط با محرومیت زدایی خواهیم داشت.
ارسال نظرات