۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۴۵۳
حجت الاسلام احمدی:

رسانه اربعین همه کارکردها و ارزش های خبری را دارا است

رسانه اربعین همه کارکردها و ارزش های خبری را دارا است
رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین، رویداد جهانی اربعین را یک رسانه بزرگ دانست و از تلاش های فعالان رسانه ای در انعکاس حضور زائران و شکوه پیاده روی اربعین تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه رویداد رسانه‌ای «نحن ابناءالحسین» که در مجمع جهانی اهل بیت برگزار شد گفت: اربعین به مثابه یک رسانه بزرگ قدسی کارکردهای مختلف رسانه را دارد و اتحاد و همبستگی را تقویت کرده و همه ارزش های خبری را دارد. 

وی در ادامه با بیان اینکه گسترش اسلام از طریق عواطف سریع تر انجام می گیرد، اظهار داشت: اما نباید به این بسنده کرد و نیازمند تولید ادبیات هستیم که این مهم با حضور اصحاب رسانه شدنی است.

حجت الاسلام حمیدی مجمع جهانی اهل بیت را به عنوان مجمع هماهنگی بین نخبگان و علمای شیعه در جهان دانست و با تقدیر از برگزاری رویداد رسانه ای «نحن ابناءالحسین» گفت: امیدواریم هر سال شاهد این اقدامات خوب و جدی باشیم؛ از حیث آموزشی رسانه ها تأثیر دارند و در خصوص اربعین بیش از پیش کار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید اربعین سال 61 و نقش بی بدیل حضرت زینب و امام سجاد را فراموش کنیم و بحث تاریخی و شروع این حرکت را باید برجسته کنیم. حرکت بزرگ اربعین امروز تجلی حرکتی است که اهل بیت بنیان گذاشتند و علما و اصحاب رسانه باید آن را تبیین کنند. نباید طوری وانمود کنیم که می خواهیم همه مشکلات را با اربعین حل کنیم زیرا افزایش انتظارات مشکل ایجاد می کند.

ارسال نظرات