۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۴۳۶
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار:

عملیات وعده صادق 2 قلوب مجاهدین سراسر جهان و مردم ایران را شاد کرد

عملیات وعده صادق 2 قلوب مجاهدین سراسر جهان و مردم ایران را شاد کرد
آیت الله فاضل لنکرانی با تقدیر از قدرت‌نمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق 2، تصریح کرد: این اقدام بسیار مقتدرانه‌ نیروهای مسلح و سپاه پاسداران عزیز، قلوب همه مجاهدین در سراسر جهان و مردم ایران را شاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام صبح امروز در درس خارج فقه سیاسی خود از قدرت‌نمايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در عمليات وعده صادق دو تشکر و قدردانی کرد. 

وی با اشاره به آیه كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِي إِنَّ اللَّهَ قَوِيٌّ عَزِيزٌ اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر در مقابل ددمنشی‌ها و جنایات بی‌نظیر اسرائیل خون آشام، نظام اسلامی قدرت خودش را ‌در عمليات موشكي وعده صادق 2 تا یک اندازه‌ای نشان داد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام بیان داشت: با این حرکت بسیار مقتدرانه‌ نیروهای مسلح و سپاه پاسداران عزیز، قلوب همه مجاهدین در سراسر جهان و مردم ایران شاد شد و مرهمی شد بر زخم دل جبهه مقاومت با این خسارت‌های عظیمی که در این چند ماهه‌ی گذشته بر آنان ‌وارد شده بود.

وی افزود: سپاس خداي را که در پرتو حکومت اسلامی و درایت‌های یک فقیه جامع الشرایط، ایران به این مرحله‌ از اقتدار رسیده که مي‌تواند این‌چنین ‌در دنیا قدرت‌نمايي كند و امید تازه‌ای را در قلوب همه‌ی افرادی که دل به انقلاب دارند بخشد.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: ما به سهم خود در درجه‌ی اول از رهبری معظم انقلاب و بعد هم از نیروهای نظامي جان بر كف و پرتلاش‌مان تشکر می‌کنیم و یاد همه‌ی شهيدان خصوصاً رهبر حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله را گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات