۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۶۶۶۹۰

دیدار فرمانده سپاه عاشورا با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان

دیدار فرمانده سپاه عاشورا با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان
فرمانده سپاه عاشورا به همراه جانشین و مسئول حفاظت اطلاعات و جمعی از معاونین سپاه عاشورا با ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا به همراه جانشین و مسئول حفاظت اطلاعات و جمعی از معاونین سپاه عاشورا با امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار اصغر عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امیر بیات به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان، گفت: ما عمیقاً به این سخن شهید صیاد شیرازی معتقدیم که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند و در واقع سپاه و ارتش یک روح در دو پیکرند. 

وی در ادامه افزود: ما در تاریخ انقلاب اسلامی بارها تجربه کرده ایم که هروقت منفعل بودیم، دشمن جری‌تر شده و هروقت در برابر مسائل و اتفاقات فعال عمل کردیم، دشمن مجبور به عقب نشینی شده است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق 2 یک رویکرد فعال در برابر خباثت های دشمن بود که بحمدالله با موفقیت کامل اجرا شد.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان نیز با قدردانی از فرمانده سپاه عاشورا، اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف مولفه های قدرت ماست و اتحاد بین ارتش و سپاه یکی از مولفه های مهم قدرت نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه باید روز به روز وحدت و همدلی بین دو مجموعه ارتش و سپاه افزایش یابد، گفت: خوشحالی مردم بعد از عملیات وعده صادق 2 قابل توجه بود و نشان داد مردم حامی و پشتیبان نیروهای مسلح هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان بر ضرورت افزایش همکاری قرارگاه 21 حمزه و سپاه عاشورا تاکید کرد و گفت: ما اول بسیجی هستیم و سپس ارتشی و همه امکانات ما در خدمت سپاه عاشوراست.

وحید نستوهی
ارسال نظرات