۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۷۰۹۱

پاسخگوی به بیش از 200 هزار سوال فقهی از طریق سامانه پیام‌کوتاه دفترآیت الله مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی از پاسخ گویی به بیش از 200 هزار سوال فقهی احکام شرعی از طریق سامانه پیام کوتاه دفتر این مرجع تقلید در سال جاری خبر داد.
پيام كوتاه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وحید علیان نژاد، مسؤول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت  آیت الله مکارم شیرازی  با بیان این که هم اکنون مشکل عدم پشتیبانی خطوط ایرانسل حل شده است، گفت: مقلدان حضرن آیت الله مکارم شیرازی می توانند از طریق تمام خطوط تلفن همراه سوالات شرعی خود را به سامانه پیام کوتاه 10000100 ارسال کرده و در کمتر از 24 ساعت جواب خود را دریافت نمایند.

وی افزود: در سال جاری به بیش از 200 هزار سوال فقهی(احکام شرعی) پاسخ داده شده است و با توجه به این که این که سامانه تنها مرکز فعال پاسخ گویی به احکام شرعی از طریق پیام کوتاه در جهان اسلام است و با استقبال روز افزون و بی سابقه مقلدان به ویژه جوانان روبرو شده است که پیش بینی می شود این رقم به بیش از ده برابر در سال آینده افزایش یابد.

مسؤول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: از دیگر خدمات این سامانه ارسال آخرین نظرات فقهی و تغییرات رساله این مرجع تقلید برای اعضای است که علاقه‌مندان برای استفاده از این بخش از خدمات می‌توانند عدد 10000100 را به این سامانه ارسال نمایند./917/د102/ص
ارسال نظرات